ترمیم معابر شهری قزوین تا قبل از فصل بارندگی

رئیس کمیسیون املاک و مستغلات شورای شهر قزوین گفت: تا قبل از فصل بارندگی و برای رضایت‌مندی شهروندان، بهسازی و ترمیم معابر شهر قزوین با انرژی بیشتری دنبال می‌شود.

احد چگینی در حاشیه بازدید از نهضت شبانه آسفالت و در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نهضت شبانه آسفالت در راستای ترمیم و تکمیل پروژه‌های شهری است که تا قبل از شروع فصل بارندگی برای رضایت‌مندی شهروندان و بهسازی و ترمیم معابر شهر قزوین انجام می‌شود.

وی با اشاره به حجم بالای تردد روزانه شهروندان و مسافران از معابر داخلی، ورودی و خروجی شهر قزوین افزود: این حجم تردد در روز با ترافیک سنگین همراه است بنابراین بهترین موقعیت برای کار اجرایی و ترمیم معابر در شب فراهم است که معمولاً از نیمه شب تا پنج صبح ادامه دارد و برای شهروندان در بحث عبور و مرور مزاحمتی ایجاد نمی‌کند.

رئیس کمیسیون املاک و مستغلات شورای شهر قزوین ادامه داد: قرار گرفتن قزوین در مسیر گذر استان‌های شمالی و نزدیکی به پایتخت سبب شده تعداد مسافران ورودی و خروجی شهر قابل توجه باشد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های شهری مانند آسفالت معابر در سال پایانی شورای پنجم با شدت و انرژی بیشتری دنبال می‌شود تا رضایت بیشتری برای شهروندان فراهم شود.

چگینی گفت: کارهای عمرانی و نهضت شبانه آسفالت با برنامه‌ریزی کارشناسی اجرا می‌شود و سازمان عمران شهرداری به عنوان متولی این پروژه توانسته ورودی و خروجی‌های شهر را ساماندهی کند.

کد خبر 445421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.