برندگان جایزه امی سال ۲۰۲۰ مشخص شدند

پس از چندین دوره تعویق، مراسم امی ۲۰۲۰ بالاخره برگزار شد و جوایز امسال آن اهدا شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جایزه امی جایزه‌ای برای سریال‌ها و برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی بوده و در نوع خود، به عنوان معتبرترین جایزه مطرح می‌شود. حال در هفتاد و دومین مراسم امی، از بهترین سریال‌ها و عوامل سریال در سال ۲۰۲۰ تقدیر شد.

در بخش بهترین سریال درام "Succession" که از تولیدات شبکه تلویزیونی HBO است عنوان بهترین سریال را به دست آورد. در این بخش سریال‌هایی مثل Better Call Saul،The Handmaid’s Tale و Stranger Things حضور داشتند. در بخش بهترین بازیگر مکمل زن در سریال‌های درام نیز جولیا گارنر برای بازی در سریال اوزارک به جایزه امی دست یافت. همین‌طور جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد در سریال‌های درام نیز به بیلی کرودوپ برای سریال برنامه صبحگاهی رسید.

در بخش کارگردانی، بهترین کارگردانی سریال‌های درام به آن دری پارخ برای کارگردانی در قسمت سوم فصل دوم سریال Succession رسید و جسی آرمسترانگ برای نویسندگی قسمت دهم این سریال، جایزه امی گرفت. آخرین جوایز بخش درام نیز مربوط به بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن بود که به ترتیب جرمی استرانگ برای Succession و زندایا برای بازی در سریال Euphoria به این جایزه دست یافتند.

در بخش سریال‌های کوتاه، جایزه بهترین سریال به Watchmen از تولیدات شبکه HBO رسید؛ اوزو آدوبا برای بازی در سریال Mrs. America جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرده و امی بهترین بازیگر مکمل مرد نیز به یحیی عبدالمتین برای بازی در سریال Watchmen رسید. جایزه کارگردانی در این بخش به ماریا شرادر برای کارگردانی سریال کوتاه Unorthodox رسید و دیمن لیندلوف و کورد جفرسون نیز برای نویسندگی قسمت ششم سریال Whatchmen به امی نویسندگی دست یافتند و در بخش بهترین بازیگران مرد و زن نیز به ترتیب به مارک رافالو برای بازی در I Know This Much Is True و رجینا کینگ برای بازی در Watchmen رسید.

جایزه بهترین برنامه گفت‌وگو محور نیز به برنامه شبکه HBO با اجرای جان اولیور رسید.

در بخش سریال‌های کمدی، Schitt’s Creek از شبکه تلویزیون POP TV توانست بهترین عنوان سریال را از آن خود کند؛ این سریال موفق در بخش بهترین بازیگر مکمل زن با آنی مورفی و در بخش بهترین بازیگر مکمل مرد با دن لوی به جایزه امی رسید. همچنین کارگردانی قسمت چهاردهم این سریال توسط دن لوی و اندرو سیویدینو، امی بهترین کارگردانی را به دست آورد؛ دن لوی برای نویسندگی این قسمت نیز جایزه امی دریافت کرد. موفقیت‌های سریال شبکه POP TV، در بخش بهترین بازیگر نقش اول نیز ادامه داشت و یوجین لوی و کاترین اوهارا توانستند که به ترتیب، امی بهترین بازیگر مرد و زن را به دست آورند.

کد خبر 445417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.