روزنامه‌های ورزشی ۳۱ شهریور؛ قایدی در مسیر جهانبخش شدن

برخی رسانه‌ها مدعی هستند تیم فوتبال آلکمار هلند که علیرضا جهانبخش سابقه بازی در آن را دارد، مهدی قایدی مهاجم جوان استقلال را زیر ذره بین دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۳۰ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "استقلال در آمپاس"به توقف استقلال در بازی حساس با الشرطه عراق پرداخت، رقابتی که دلیل اصلی ناکامی استقلال در آن رقم خوردن یک نیمه ضعیف و دور از انتظار بود.

"گل" با عنوان"صعود شرطی شد" به توقف استقلال مقابل الشرطه و به موجب آن کار سخت استقلال برای صعود از مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، جایی که شاگردان نامجو مطلق باید با شکست الاهلی با تفاضل دو گل به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا برسند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "جهانبخش بازیکن خوبی است اما درباره‌اش کمی اغراق می‌کنید" به اظهارات مسئول روابط عمومی باشگاه برایتون پرداخت، صحبت‌هایی که نشان می‌دهد اعتقاد آن چنانی نداشتن به جهانبخش مختص سرمربی این باشگاه نیست /

"خراسان ورزشی" با عنوان "قایدی در مسیر جهانبخش" مدعی شد تیم فوتبال آلکمار هلند که علیرضا جهانبخش سابقه بازی در آن را دارد به دنبال جذب مهدی قایدی است انتقالی که رخ دادن آن می‌تواند کمک شایانی به شکوفایی پسر مستعد استقلال کند.

"شوت" با عنوان "تساوی شهر خودرو مقابل نیمه هلال" به توقف شهر خودرو مقابل تیم الهلال عربستان پرداخت، تیمی که با لشکری از بازیکنان کرونایی اولین امتیاز شهر خودرو در آسیا را به این تیم تقدیم کرد و خود این تیم صعود خود از مرحله گروهی با صدرنشینی را قطعی کرد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"فریاد صعود، سودای انتقام" به اهداف مهم پرسپولیس در بازی حساس با الدحیل قطر پرداخت، رقابتی که جدال رامین رضائیان با پرسپولیس با پیراهن تیم قطری لحظات جالب و حائز اهمیت را رقم خواهد زد.

"صدای سپاهان" با عنوان "یک دیدار آماده سازی دیگر در کنار امتحان آخرین شانس‌های صعود" به مصاف سپاهان و السد قطر پرداخت، دیداری که اگر چه سپاهان با پیروزی در آن می‌توامد شانس‌های خود برای صعود را زنده نگه دارد ولی با توجه به آمادگی بالای شاگردان ژاوی کسب این نتیجه بسیار دشوار است.

کد خبر 445404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.