نیمکت‌نشینی مطهری اشتباه بزرگی است/ الشرطه به خوبی نقطه ضعف استقلال را آنالیز کرده بود

پیشکسوت استقلال گفت: کادر فنی باید بتوانند بازی خوبی از بازیکنان تیم بگیرند و می‌توانند از مطهری نیز استفاده کنند؛ به نظرم روی نیمکت نشستن وی اشتباه بزرگی است که استقلال چندین مرتبه آن را انجام داده است.

محمد نوری، پیشکسوت استقلال در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص عملکرد آبی‌پوشان در دیدار شب گذشته برابر الشرطه عراق، اظهار کرد: استقلال در نیمه اول خیلی بد بازی کرد. تیم بی‌انگیزه بود و تمرکز لازم را نداشت و بچه‌ها کاملاً عصبی فوتبال بازی می‌کردند و صلابت لازم را در نیمه نخست نداشتند. با آمدن علی کریمی کفه ترازو در خط هافبک به سمت استقلال افتاد و توانست توپ و میدان را در اختیار بگیرد. شب گذشته دیاباته و قایدی آمادگی مطلوب را نداشتند.

وی با بیان اینکه استقلال نسبت به حریفش سرحال‌تر بود، افزود: عراقی‌ها در ۷-۸ روز اخیر دو بازی برگزار کردند، اما استقلال استراحت کرده بود و فکر می‌کنم کمی آماده و سرحال‌تر بود. استقلال نیمه دوم را خوب شروع کرد و به گل رسید. عراقی‌ها نیز آمده بودند که از تک گل‌شان حفاظت کنند، ولی چون استقلال فشار آورد توانست آن گل را به ثمر برساند. در مجموع استقلال می‌توانست برنده بازی باشد اما نتوانست از یکی دو موقعیت خود استفاده کند.

تیم عراقی آنالیز خیلی خوبی از استقلال انجام داده بود

نوری در پاسخ به این سوال که چه کسی را مقصر گل دریافتی استقلال می‌داند؟ خاطرنشان کرد: گلی که دریافت کردیم تقصیر مدافعین استقلال بود. دفاع‌ها یارگیری نکرده و ما بین دو دفاع، بازیکن استقلال بلند نشد تا سر بزند.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه می‌شد با برد، صعود را به دیدار آینده موکول نکرد، تصریح کرد: بازی آخر استقلال به اما و اگر افتاد و باید حتماً الاهلی را ببرد. می‌توانست این بازی را با برد پشت سر گذاشته و با خیالی آسوده از صعود به دیدار با الاهلی برود. استقلال در نیمه اول اصلاً خوب نبود، اما در نیمه دوم با توجه به اینکه تیم عراقی عقب کشید توانست فشار آورده و به گل برسد.

وی با اشاره به آنالیز خوب تیم عراقی از نقطه ضعف‌های استقلال، اضافه کرد: تیم عراقی آنالیز خیلی خوبی از استقلال انجام داده و ضعف این تیم روی کرنرها و ضربات سر را شناسایی کرده بودند و توانستند از همان طریق هم گل بزنند. به هر حال به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم ولی می‌توانستند الشرطه را ببرند. الشرطه تیم آنچنان قدرتمندی نبود که بتواند فشار زیادی روی استقلال بیاورد.

نیمکت نشینی مطهری، اشتباه بزرگی است

نوری در خصوص حضور دیرهنگام ارسلان مطهری در زمین، گفت: به نظر شخصی من ارسلان مطهری باید فیکس بازی کند. بازیکنی است که تأثیرگذار است و خوب سر می‌زند و هم جایگیری‌ها و حفظ توپش خوب است. البته تصمیم نهایی بر عهده کادر فنی است اما به نظرم مطهری بازیکنی است که هر زمانی به میدان آمده توانسته گل بزند و روند بازی را تغییر دهد. او توان این را دارد که فیکس یا زودتر از این‌ها به زمین بیاید.

وی با بیان اینکه نیمکت نشینی مطهری اشتباه بزرگی است، افزود: کادر فنی باید بتوانند از بازیکنان تیم، بازی خوبی بگیرند و می‌توانند از مطهری نیز استفاده کنند. قایدی را کمی عقب‌تر و پشت سر دو مهاجم بیاورند چرا که او حرکت انفجاری و پا به توپش خوب است و می‌تواند کمک کند. به نظرم روی نیمکت نشستن مطهری اشتباه بزرگی است که استقلال چندین مرتبه آن را انجام داده است.

کد خبر 445400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.