مشخصات سرفیس جدید شرکت مایکروسافت فاش شد

دستگاه جدید سری سرفیس شرکت مایکروسافت به پردازنده نسل دهمی اینتل Core i5 1035G1 مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت قصد دارد طی چند هفته آینده از محصولات جدید سری سرفیس خود رونمایی کند. بر اساس فهرست یک بنچمارک، یکی از محصولات جدید مایکروسافت "Oemqn Product Name EV1" نام دارد که دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.

با توجه به نام آن مشخص است که محصول جدید از سری سرفیس لپ‌تاپ یا سرفیس پرو خواهد بود. شرکت مایکروسافت از نامگذاری مشابهی برای سرفیس لپ‌تا پ۲، سرفیس پرو ۸، سرفیس پرو ایکس و سرفیس گو استفاده کرده است. محصولات معمولاً تا پیش از اینکه وارد بازار شوند با نام‌های خاصی شناخته می‌شوند.

صفحه نمایش ۱۲.۵ اینچی دستگاه جدید سری سرفیس دارای رزولوشن ۱۰۲۴ * ۱۵۲۶ است و نسبت ابعاد آن نیز سه به دو است. محصولی دیگر از این شرکت به نام سرفیس لپ‌تاپ اسپارتی (Surface Laptop Sparti) نیز دارای صفحه نمایش ۱۲.۵ اینچی و پردازنده‌ای مشابه محصول جدید است. علاوه بر این سرفیس لپ تاپ اسپارتی دارای ۱۶ گیگابایت حافظه از نوع LPDDR4 است.

فهرستی از بنچمارک دیگری نیز وجود دارد که مربوط به محصولی به نام "Oemqn Product Name EV2" است که مانند محصول قبلی دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و پردازنده Core i5-1035G1 است. به نظر می‌رسد که این دو بنچمارک مربوط به یک مدل از دستگاه جدید باشد.

هنوز مشخص نشده است که چه زمانی این محصولات معرفی خواهند شد، اما بر اساس شایعات به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت قصد دارد در تاریخ یکم اکتبر رویدادی برگزار کرده و محصولات جدید خود را معرفی کند.

کد خبر 445396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.