دوران طلایی دفاع مقدس سنگ نشانی برای سیر تحولات در انقلاب است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوئین‌میاندشت گفت: دوران طلایی دفاع مقدس سنگ نشانی برای سیر تحولات در انقلاب است تا با استفاده از تجربیات آن چراغ راه فرماندهان امروز کشور در گام دوم باشد چون امروز جبهه استکبار با سلاح پیشرفته تحریم و تحریف به مقابله با نظام پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ دوم محمد رحمانی امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس "ما قوی هستیم " است تا سنگ نشان برجسته‌ای به مسئولین و مدیران کشور باشد که با توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور افق روشنی را برای انقلاب ترسیم کنند، اظهار کرد: هر روز که از انقلاب می‌گذرد شاهد تازگی و صلابت بیشتری هستیم

وی گفت: مدیریت جهادی در کشور راه برون رفت از تهدید تحریف و تحریم دشمنان است چون اگر حربه تحریف را شکست دهیم تحریم نیز تمام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوبین میاندشت از اجرای ۴۰ عنوان برنامه در شهرستان بوبین میاندشت به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: همایش روز ایثار، غبارروبی گلزار شهدای شهرستان، مسابقات ورزشی در سطح حوزه‌های مقاومت بسیج و نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس و نشست‌های بصیرتی و روشنگری از عناوین مهم برنامه‌ها است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: دفاع مقدس سند هویت بخش انقلاب و حیاتی‌ترین بزنگاه برای محک توانمندی انقلاب در مواجهه با بحران‌ها بود که گام اول آن توسط رزمندگان غیور انجام شد.

وی افزود: دوران طلایی دفاع مقدس سنگ نشانی برای سیر تحولات در انقلاب است تا با استفاده از تجربیات آن چراغ راه فرماندهان امروز کشور در گام دوم باشد چون امروز جبهه استکبار با سلاح پیشرفته تحریم و تحریف به مقابله با نظام پرداخته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویین میاندشت اضافه کرد: در تاریخ معاصر انقلابی به مانند انقلاب اسلامی ایران نیست که پس از تشکیل حکومت گرفتار یک جنگ نابرابر هشت ساله شود و از آن سرافراز بیرون بیاید و پس از دوران دفاع مقدس نیز جبهه استکبار برای نابودی نظام از هرگونه توطئه، فتنه و تحریف و تحریم برای نابودی انقلاب دریغ نکرد اما با بالندگی چهل سالگی را سپری کرد و اکنون در دهه پنجاه هستیم.

وی تصریح کرد: آتش توپخانه دشمن در دوران دفاع مقدس با گِرا و نقطه سنجی مدیریت شد و امروز هر فردی به مانند یک رزمنده فعال می‌تواند در عرصه استعدادی با الگوبرداری از تجربیات دفاع مقدس مدافع ارزش‌های انقلاب باشد.

کد خبر 445390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.