سومین پیروزی بلند قامتان اصفهان

تیم سپاهان توانست در یک بازی خانگی تیم لبنیات هراز آمل را شکست دهد و به سومین برد خود در لیگ دست یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امروز_یکشنبه ۳۰ شهریور ماه_ تیم سپاهان اصفهان در چهار چوب هفته سوم لیگ برتر والیبال در ورزشگاه ۲۵ آبان میزبان لبنیات هراز آمل بود که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسید.

ست اول:

بازی را سپاهانی جنگنده‌تر آغاز کردند اما با گذر زمان تیم لبنیات هراز خود را پیدا کرد اما سپاهانی‌ها عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستند با نتیجه ۸ بر ۶ به وقت استراحت فنی اول برسند. پس از وقت استراحت فنی اول بازهم این طلایی پوشان بودند که بازی را در دست داشتند و فاصله را با آملی‌ها زیاد کردند اما آملی‌ها در پایان اختلاف خود را با تیم میزبان کم کردند اما سپاهان در نهایت توانست این ست را با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ پایان برساند.

ست دوم:

این ست را آملی‌ها خوب شروع کردند و در همان ابتدا چندین امتیاز متوالی را کسب کرد و اختلاف خود را با تیم سپاهان به ۵ امتیاز رساندند، در ادامه تیم لبنیات هراز توانست با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به وقت استراحت فنی دوم برسد. سپاهانی برای رسیدن ب امتیازات لبنیات آمل تلاش زیادی کردند و در این کار نیز موفق بودند و توانست اختلاف ۵ امتیازی را جبران کنند و با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ توانستند در این ست پیروز شوند.

ست سوم:

در شروع ست سوم سپاهانی‌ها امتیازات زیادی را در سرویس از دست دادند همین موضع باعث شد که تیم لبنیات هراز با نتیجه ۸ بر ۶ به وقت استراحت فنی اول برسد. بعد از وقت استراحت بازی پایاپای پیش رفت و هر دو تیم برای کسب امتیاز تلاش کردند، اما آملی‌ها در دریافت‌ها بهتر بودنت و توانستند اختلاف را زیاد کنند تا این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پایان برساند.

ست چهارم:

این ست با بازی دوش به دوش هر دو تیم آغتز شد هر کدام برای کسب امتیاز بالاتر تلاش می‌کردند، آملی‌ها با توجه به دفاع‌های خثبی که انجام دادند توانستند اختلاف خود را با زرد پوشان زیاد کنند. تیم لبنیات هراز با یک بازی خوب و دیدنی توانست با امتیاز ۱۶ بر ۸ به وقت استراحت فنی دوم این ست برسد. بعد از آن سپاهان تلاش زیادی برای کم کردن اختلاف کرد اما موفق نبود و لبنیات هراز توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ پیروز این ست شود تا تکلیف برنده بازی در ست پنجم مشخص شود.

ست پنجم:

هر دوتیم در ست آخر برای پیروزی در این بازی تلاش زیادی را انجام دادند. پس از آن سپاهان توانست اختلاف خود را زیاد کند اما این آملی‌ها بودند که با برنامه ریزی بازی را به تساوی کشاندند اما در نهایت سپاهان با نتیجه ۸ بر ۷ به وقت استراحت فنی این ست رسید. تیم میزبان با دفاع‌های خوب توانست از لبنیات هراز فاصله بگیرد تا این دیدار را با نتیجه ۱۵ بر ۹ به پایان برسد.

حواشی بازی:

در پایان ست اول بازی حساسیت بسیار شدید بود و هر دو تیم برا پیروزی در این ست تلاش کردند که در نهایت سواهان موفق شد ست اول را با پیروزی پشت سر بگذارد.

کد خبر 445367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.