توتونی: با احترام به العین دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دو بازی گذشته العین را دیده‌ایم و این تیم را شایسته می‌دانیم، العین یکی از تیم‌های باکیفیت آسیا است و با نهایت احترام به این تیم دنبال کسب سه امتیاز هستیم

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی تونی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل العین امارات در چهار چوب لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: دو بازی گذشته العین را دیده‌ایم و این تیم را شایسته می‌دانیم، العین یکی از تیم‌های باکیفیت آسیا است و با نهایت احترام به این تیم دنبال کسب سه امتیاز هستیم و اگر این اتفاق برای ما نیفتد صعودی در کار نخواهد بود. اهمیت سه امتیاز بازی برای ما مشخص است و تمام تلاشمان را می‌کنیم.

مربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا شکست در دو دیدار اخیر فشاری را روی تیم گذاشته؟ خاطر نشان کرد: وقتی به عنوان مربی یا بازیکن وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شوید، مسلم است باید تحمل چنین فشارهایی را داشته باشید. این‌ها چیزهای تازه‌ای نیست. بازیکنان‌مان تازه کار نیستند و کادر فنی نیز آگاه است که باید چگونه با این فشارها کنار آمد.

وی افزود: مسلماً بعد از آن دو بازی که بچه‌هایمان ارائه و به خوبی بازی کردند، اما به آنچه شایسته بودند نرسیدند، روی مسائل ذهنی‌شان تأثیر گذار است. ولی باید بدانیم که رو به جلو نگاه کرده و از بازی‌های گذشته‌مان درس بگیریم و برای آینده‌مان فکر کنیم.

توتونی در خصوص امکانات سرمایشی موجود در استادیوم‌های قطر تصریح کرد: سیستم‌های سرمایشی امکانات خیلی خوبی برای بازی‌ها است و به باشگاه السد و فدراسیون قطر تبریک می‌گوئیم.
مربی سپاهان در واکنش به این سوال که در صورت پیروزی السد برابر النصر عربستان از گردونه رقابت‌ها کنار خواهند رفت، گفت: این مسئله را می‌دانیم ولی انسان به امید زنده است و امیدواریم اتفاقاتی بیافتد که همچنان برای صعود شانس داشته باشیم.

توتونی با بیان اینکه الغسانی بازیکنی است که جا پیشرفت زیادی دارد، اظهار کرد: چند روز پیش نیز به چنین سوالی پاسخ دادم. الغسانی مثل بقیه افراد تیم‌ما بازیکن با کیفیتی است.
وی اضافه کرد: او سال آینده نیز با تیم ما قرار داد دارد و خواهد ماند. بازیکنی است که خیلی جا پیشرفت خواهد داشت و درصدد آن هستیم تا به او برای این پیشرفت کمک کنیم و همان طور که انتظار داریم، او به سپاهان کمک کند.
 

کد خبر 445300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.