اجرای پروژه‌های عمرانی و ورزشی در محله‌های کمتر برخوردار منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: جمع کل پروژه‌های بهره‌برداری شده در برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» در منطقه دو ۱۳۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و پروژه‌های کلنگ زنی شده ۱۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی باقری امروز یکشنبه _۳۰ شهریور ماه ۹۹_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و ورزشی منطقه ۱۲ که در قالب دوازدهمین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امسال در دو مرحله پروژه‌های عمرانی، ورزشی و خدماتی این منطقه افتتاح و کلنگ زنی شده است.

وی افزود: یکی از پروژه‌هایی که امروز و در برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» به بهره‌برداری رسید، خانه «ورزش امین» (سپاهان) در محله کمتر برخوردار امین آباد است که در دو طبقه احداث شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان احداث باند شمالی «خیابان مهدیه» را دیگر پروژه این منطقه عنوان کرد و گفت: این پروژه با هزینه اجرایی ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و هزینه تملک ۶۸ میلیارد ریال به طول ۳۸۰ متر احداث شده است.

وی ادامه داد: احداث مجموعه فرهنگی ورزشی «دکتر مظاهری» در دو طبقه شامل سالن ورزش، سالن بازی کودکان، رختکن، سالن اجتماعات و کتابخانه، دو کلاس آموزشی، دو کارگاه آموزشی و اتاق مشاور در اختیار شهروندان قرار گرفت که برای احداث آن ۴۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

باقری با اشاره به پروژه‌های کلنگ زنی شده، تصریح کرد: عملیات عمرانی چهار خیابان در منطقه ۱۲ آغاز شد که شامل آغاز عملیات اجرایی باند شمالی خیابان «امیرکبیر سوم»، خیابان سازی محور «عاشق آباد» به شهرک امیرکبیر، خیابان سازی خیابان «فیروزه» و خیابان سازی اتصال شهرک مهدیه به خیابان مینو است.

وی افزود: جمع کل پروژه‌های بهره‌برداری شده در منطقه دو ۱۳۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و پروژه‌های کلنگ زنی شده ۱۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

به گزارش ایمنا، آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های منطقه ۱۲ با حضور استاد «شاهزیدی از اساتید آواز اصفهان»، خانواده مرحوم «استاد جمشید مظاهری» و «دکتر بابا صفری» از چهره‌های نامدار ادبیات فارسی برگزار شد که در پایان مراسم نیز از خانواده استاد مرحوم دکتر جمشید مظاهری اصفهان شناس فقید تجلیل شد.

کد خبر 445294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.