سپاهان- العین/ شانس آخر برای فرار از حذف

تیم فوتبال سپاهان پس از دو شکست برابر نماینده عربستان به مصاف تیمی می‌رود که تنها سه امتیازش از مسابقات را از دیدار رفت با این تیم به دست آورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم گروه D لیگ قهرمانان آسیا، فردا شب از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تیم‌های سپاهان ایران و العین امارات در ورزشگاه جام بن حمد دوحه به مصاف یکدیگر می‌روند.

سپاهان و العین در هفته اول رقابت‌ها در شهر العین امارات به مصاف هم رفتند که آن دیدار با یک نمایش بی نظیر از سپاهان همراه بود و با برد چهار بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی در آن زمان همراه بود. آن دیدار شاید یکی از بهترین شب‌های سپاهان در فصل گذشته بود و روزهای تاریک سپاهان از دو هفته بعد از آن دیدار و داستان‌های دیدار با پرسپولیس و حاضر نشدن در زمین آغاز شد.

سپاهان در دو دیدار گذشته خود در گروه D برابر النصر عربستان با وجود نمایش نسبتاً خوب به خصوص در فاز تهاجمی بازنده بود اما امیدوار است با پیشرفتی که در بازی‌های خود نشان داده است برابر العین امارات نتیجه بگیرد. در سوی دیگر العین در دو دیداری که برابر السد داشت عملکرد پر فراز و نشیبی داشت، آنها در بازی اول تیم متمول قطری را ۳ بر ۳ متوقف کردند اما در بازی دوم با خوردن ۴ گل مغلوب شدند تا حذفشان از گروه D قطعی شود.

هر دو تیم در سه دیداری که در چارچوب رقابت‌های گروه D لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر عربستان و السد قطر برگزار کردند ناکام بودند و به غیر از یک تساوی که العین از السد گرفت، سایر دیدارها با شکست العین و سپاهان همراه بود. حالا دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که العین به طور قطعی حذف شده این گروه نام دارد اما سپاهان به لطف همان سه امتیاز هفته اول شانس کمی برای صعود دارد.

البته سپاهان تا زمان آغاز بازی می‌تواند مطلع شود که حذف آنها هم از لیگ قهرمانان قطعی است یا خیر زیرا دیگر دیدار این گروه که از ساعت ۱۸ و ۳۰ فردا بین السد و النصر برگزار می‌شود اگر با پیروزی السد همراه شود به معنی حذف شاگردان محرم نویدکیا است.

سپاهان در حالی به مصاف العین می‌رود که همچنان محمدرضا حسینی را به دلیل ابتلای این بازیکن به ویروس کرونا در اختیار ندارد اما دیگر بازیکنان سپاهان برای دیدار با العین در دسترس سرمربی هستند. سپاهان در دیدار قبلی با سه تغییر که مربوط به هر سه خط می‌شد برابر النصر قرار گرفت و این احتمال وجود دارد که برای دیدار با العین هم در ترکیب تیم تغییراتی داده شود زیرا سرمربی جوان سپاهان دنبال شناخت ترکیب اصلی خود در سومین دیدار رسمی‌اش است و به این مسابقات به چشم آماده سازی برای فصل بعد لیگ برتر هم نگاه می‌کند.

برنامه هفته پنجم و جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

دوشنبه، ۳۱ شهریور:

السد قطر- النصر عربستان، ساعت ۱۸:۳۰

سپاهان ایران- العین امارات، ساعت ۲۱:۳۰

جدول گروه D:

تیم بازی امتیاز تفاضل
النصر عربستان ۴ ۱۰ ۵+
السد قطر ۴ ۸ ۷+
سپاهان ایران ۴ ۳ ۳-
العین امارات ۴ ۱ ۹-
کد خبر 445293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.