پروژه‌های بزرگ عمرانی با مشارکت مردم افتتاح می‌شود

شهردار اصفهان گفت: پروژه نمایشگاه بزرگ بین‌المللی، جاده فرزانگان، پل آفتاب، سالن اجلاس و به زودی افتتاح سالن بزرگ اجتماعات فردوس (بوستان شهدا) بخشی از اقدامات برجسته و به ثمر نشسته شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی امروز _ یکشنبه ۳۰ شهریور ماه ۹۹_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و ورزشی منطقه ۱۲ که در قالب دوازدهمین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که در مدت سه ماه، دو مجموعه فرهنگی به نام دو استاد بزرگ در منطقه ۱۲ افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این دو مجموعه فرهنگی به نام «دکتر کتابی» و «دکتر مظاهری» که هر دو از اساتید برجسته بوده‌اند، نامگذاری شده است، افزود: دکتر مظاهری یک اصفهان شناس، شاعر، ادیب، معلم توانا و توانمند و انسانی اخلاق مدار بود که شاگردان بسیاری را در این راه تربیت کرد.

شهردار اصفهان افزود: انتخاب نام اساتید برجسته و بنام برای مجموعه‌هایی که در آنها افکار شهروندان پرورش پیدا می‌کند، بسیار ارزشمند است.

وی با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان که در تصویب بودجه این پروژه‌ها همکاری کرده و مدیر منطقه ۱۲ برای پیگیری اجرا و احداث آن‌ها گفت: تمام تلاش شبانه روزی مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

نوروزی با ابراز خرسندی از پایان عملیات عمرانی خیابان آرمان در منطقه ۱۲ اظهار کرد: سه ماه قبل در آئین کلنگ زنی خیابان آرمان زمان بهره برداری این پروژه را سه ماه اعلام کردیم که در موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار گرفت و نقطه اتصال خیابان آرمان به خیابان مفتح نیز تا چند روز آینده تکمیل و به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه رویداد «هر یکشنبه، یک افتتاح» تاکنون با قدرت و قوت ادامه یافته و تا پایان سال نیز به صورت مستمر برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: هر هفته شاهد افتتاح چندین پروژه عمرانی در مناطق و سازمان‌های مختلف شهرداری هستیم.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک پروژه‌های بزرگ عمرانی شهر با حضور مقامات ملی و با مشارکت مردم افتتاح خواهد شد.

وی افزود: پروژه نمایشگاه بزرگ بین‌المللی، جاده فرزانگان، پل آفتاب، سالن اجلاس و به زودی افتتاح سالن بزرگ اجتماعات فردوس (بوستان شهدا) بخشی از اقدامات به ثمر نشسته شهرداری است.

نوروزی با تأکید بر اینکه در شهر مسیر عمران و آبادانی با اجرای پروژه‌های بزرگ و کوچک به سرعت پیش می‌رود، گفت: امروز با افتتاح مجموعه ورزشی سپاهان، بهره‌برداری از باند شمالی ورودی شهرک مهدیه، افتتاح مجموعه فرهنگی دکتر مظاهری و عملیات اجرایی اتصال شهرک مهدیه به خیابان مینو شاهد بهره‌برداری از خدمات مدیریت شهری به شهروندان خواهیم بود.

به گزارش ایمنا، آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های منطقه ۱۲ با حضور استاد «شاه زیدی از اساتید آواز اصفهان»، خانواده مرحوم «استاد جمشید مظاهری» و «دکتر بابا صفری» از چهره‌های نامدار ادبیات فارسی برگزار شد که در پایان مراسم نیز از خانواده استاد مرحوم دکتر جمشید مظاهری اصفهان شناس فقید تجلیل شد.

کد خبر 445282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.