علیخانی به عضو دیگر شورای شهر تذکر داد!

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: نگاه جمعی شورای شهر پنجم این است که کارشناسان نخبه فراوانی در بدنه شهرداری تهران وجود دارند که کلانشهر تهران یا دولت شهر تهران با زحمات این عزیزان اداره می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد علیخانی در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران در تذکری درباره اظهارات اخیر حسن رسولی درخصوص برنامه پنج ساله و موضوعات مربوط به نیروی انسانی شهرداری تهران اظهار کرد: در اظهارات ایشان شائبه‌ای وجود داشت که باعث برخی سوتفاهم‌ها شده است. با شناختی که از جناب آقای رسولی دارم مطمئن هستم منظور ایشان زیرسوال بردن خدمات کارکنان زحمتکش شهرداری تهران نبوده است.

وی ادامه داد: در این رابطه خود ایشان توضیح دادند و حتماً روشنگری بیشتری خواهند داشت. اینجانب که از کارمندان با سابقه شهرداری تهران هستم، شاهدم که در این چند سال این مجموعه پرافتخار مدیرانی را براساس شایسته سالاری تربیت کرده است و این نیروها برای این کشور منشأ اثر و خدمت بوده‌اند.

وی ادامه داد: به نظر من نگاه جمعی شورای شهر پنجم این است که کارشناسان نخبه فراوانی در بدنه شهرداری تهران وجود دارند که کلانشهر تهران و یا دولت شهر تهران با زحمات این عزیزان اداره می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: معتقدم همکاری نیروهای خبره و باسابقه شهرداری تهران با شورای شهر نسبت به برخی تازه به دوران رسیده‌ها خیلی بهتر و مسئولانه‌تر بوده است.

علیخانی خطاب به رسولی گفت: تقاضا می‌کنم حتماً روشنگری لازم را داشته باشید تا نیروهای خدوم شهرداری امیدوارانه‌تر از قبل در خدمت شهروندان باشند.

در ادامه هاشمی از وی پرسید: تذکر شما را به چه کسی ارسال کنم؟ علیخانی که در شورا کنار رسولی می‌نشیند، پاسخ داد: آقای رسولی!

کد خبر 445270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.