لیگ دو و میدانی به منبع درآمد ورزشکاران تبدیل شده/ نباید خودمان را از قبل قهرمان بدانیم

دونده تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: در دو مرحله گذشته تیم سپاهان قهرمان شده است. مطمئن هستم که در مرحله بعد بچه‌ها بهتر ظاهر می‌شوند. ما نباید خودمان را از قبل قهرمان بدانیم اما فکر می‌کنم به احتمال زیاد سپاهان قهرمان لیگ خواهد شد.

مسلم نیادوست در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص کیفیت لیگ دو و میدانی امسال تا پایان مرحله دوم، اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم. من برای کسب ورودی المپیک و شرکت در مسابقات اروپایی برنامه ریزی کرده بودم و از مهرماه سال گذشته در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکردم، اما پس از آن ویروس کرونا شیوع پیدا کرد و نتوانستم به اروپا بروم.

وی ادامه داد: پس از شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از اماکن تمرینات خوبی نداشتیم و بدن‌ها افت کرده است و کاهش محسوس رکوردهای لیگ این موضوع را نشان می‌دهد. شیوع ویروس کرونا تأثیر زیادی بر ورزش دنیا گذاشت و من به دلیل اینکه بیشتر تمریناتم در دشت و کوه انجام می‌شد، دچار مصدومیت شدم.

نیادوست افزود: ۳۵ روز قبل از لیگ مصدوم شدم و این بر رکوردهایی که در لیگ زدم تأثیر داشت و امسال فقط سه مقام دومی آوردم. شرایط بهتری پیدا کرده‌ام و امیدوارم مرحله سوم بهتر بدوم.

دونده تیم سپاهان در ارتباط با دیگر رقبا، ادامه داد: شرایط رقیب‌ها نیز به همین روال بود و آن‌ها تحت شرایط شیوع ویروس کرونا بودند. از مسئولین تشکر می‌کنم که لیگ را برگزار کردند و از طرفی ورزشکاران در شرایط مسابقه قرار گرفتند و درآمدی برای آن‌ها ایجاد شد.

وی با اشاره به شرایط تیم سپاهان خاطرنشان کرد: از مسئولین سپاهان تشکر می‌کنم که امسال با قدرت بیشتری وارد مسابقات شدند. فکر می‌کنم در سال‌های آینده بهترین و قوی‌ترین تیم ایران سپاهان شود و می‌تواند با راه اندازی یک آکادمی دو و میدانی، دونده‌های متعددی پرورش دهد.

نیادوست در ارتباط با قهرمانی سپاهان افزود: در دو مرحله گذشته تیم سپاهان قهرمان شده است. مطمئن هستم که در مرحله بعد بچه‌ها بهتر ظاهر می‌شوند. ما نباید خودمان را از قبل قهرمان بدانیم، اما فکر می‌کنم به احتمال زیاد سپاهان قهرمان لیگ خواهد شد.

کد خبر 445230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.