ماجرای ۶ هزار میلیارد تومان طلای آب شده در اردبیل

مرگ عجیب مرد تهرانی به خاطر گاز گرفتن سگ خانگی، دستگیری عامل تیراندازی‌های وحشت‌آور در دزفول، مفقود شدن پدر و دو کودکش در کوه‌های بهبهان، کشف جنازه دو مرد میانه‌ای در چاه عمیق، ماجرای ۶ هزار میلیارد تومان طلای آب شده در اردبیل و چاقوکشی قصاب تهرانی برای انتقام را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مردی ۶۰ ساله به خانه یکی از دوستان خود در خیابان آذربایجان رفت و در آنجا بود که سگ یکی از همسایه‌ها به وی حمله کرد و وی را از ناحیه دست راست زخمی کرد.

عباس خیلی زود به بیمارستان منتقل شد، اما با توجه به عفونت ایجاد شده با دستور پزشک در بیمارستان بستری شد.

۲۰ روز گذشت و عباس روی تخت بیمارستان تحت نظر پزشکان بود که در آخر تسلیم مرگ شد.

خانواده عباس پس از فوت پدر با حضور در شعبه پنج دادسرای امور جنایی پیش روی بازپرس محمد جواد شفیعی عنوان کردند که پدرشان بخاطر حمله سگ خانگی و گاز گرفتن آن به کام مرگ فرو رفته است و از صاحب آن اعلام شکایت کردند.

بازپرس شفیعی در این مرحله دستور داد نحوه مرگ پدر این خانواده از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مورد بررسی قرار گیرد تا علت آن اعلام شود، در صورت اعلام نظریه پزشکی قانونی مبنی بر علت مرگ به خاطر گاز گرفتن سگ خانگی، صاحب سگ مورد تحقیق قرار می‌گیرد.

دستگیری عامل تیراندازی‌های وحشت‌آور در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، مأموران پاسگاه انتظامی قبله‌ای جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند و عامل تیراندازی در کمتر از ۱۰ دقیقه در شهرستان دزفول شناسایی و دستگیر شد.

روح الله گراوندی افزود: عامل تیراندازی که از حضور بموقع پلیس غافلگیر شده بود، جهت فرار قصد شلیک گلوله به سمت مأموران داشت که با سرعت عمل و تیراندازی گشت خودرویی متهم مجروح شد و در کمتر از ۱۰ دقیقه در محل وقوع جرم دستگیر و یک اسلحه شکاری تک لول نیز از وی کشف شد.

وی با اشاره به اعزام متهم به مراکز درمانی، انگیزه وی از تیراندازی را اختلافات قبلی عنوان کرد و ادامه داد: شهروندان از عملکرد نیروی انتظامی رضایت دارند، ضمن اینکه حفظ امنیت خط قرمز ما است.

مفقود شدن پدر و دو کودکش در کوه‌های بهبهان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از مفقود شدن یک پدر و دو فرزندش در کوه‌های علمدار منطقه تنگ شیخ بهبهان خبر داد.

علی پهلوان اظهار کرد: در پی تماسی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان و اعلام مفقود شدن مردی به همراه دو فرزند ۹ و ۱۲ ساله‌اش در منطقه تنگ شیخ کوه علمدار، دو تیم عملیاتی جست‌وجو و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان بهبهان به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: وسعت و کوهستانی بودن منطقه، تاریکی هوا و خاموش بودن خط تلفن همراه افراد مفقود شده، عملیات جست‌وجو را دشوار کرده است و عملیات همچنان ادامه دارد.

کشف جنازه دو مرد میانه‌ای در چاه عمیق

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: به دنبال گزارش سقوط دو نفر داخل چاه آب در روستای چرکین لو عوامل امدادی اورژانس میانه عازم محل شدند.

وحید شادی نیا افزود: عوامل آتش نشانی پس از دو ساعت عملیات، جنازه هر دو مرد ۴۵ ساله و۶۵ ساله را از چاه بیرون کشیدند و مرگشان تأیید شد.

وی ادامه داد: گفته می‌شود این افراد در حال تعمیر پمپ آب بودند که دچار حادثه شدند.

ماجرای ۶ هزار میلیارد تومان طلاهای آب شده در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری دو مخل امنیت و نظم اقتصادی که به صورت کاغذی و خارج از عرف بیش از شش تریلیون طلای آب شده را معامله کرده بودند، خبر داد.

هوشنگ حسینی اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با مخلان نظم و امنیت اقتصادی و پیشگیری از فعالیت‌های مجرمانه آنان در برهم زدن ثبات بازار، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی و عملیات ویژه پلیس آگاهی اردبیل با انجام بررسی‌های تخصصی و کارهای اطلاعاتی پی به این موضوع بردند که دو نفر به صورت کاغذی و خارج از عرف بازار اقدام به معامله مقدار قابل توجهی طلای آب شده در بازار زرگران اردبیل کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این دو نفر فاقد پروانه کسب بوده و با سوء استفاده از نوسانات بازار فعالیت مجرمانه انجام می‌دادند، افزود: با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ویژه هر دو مجرم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: در بازجویی‌های پلیسی با ارائه دلایل و مستندات قانونی مجرمان لب به سخن گشوده و به انجام معامله کاغذی و صوری و خارج از عرف مقدار زیادی طلا به ارزش ۶ تریلیون و ۴۹۳ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

وی گفت: فعالیت این دو مجرم مصداقی از ایجاد اختلال در نظم و امنیت اقتصادی و از بین بردن ثبات بازار است و برخورد پلیس با مخلان امنیت و نظم اقتصادی قاطع و منطبق با قانون خواهد بود.

چاقوکشی قصاب تهرانی برای انتقام

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری شخصی که برای گرفتن زهرچشم از شاکی از وی زورگیری کرده بود، خبر داد.

علی کنجوریان اظهار کرد: شخصی ۲۹ ساله تبعه کشور افغانستان ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و مراجعه به گشت کلانتری ۱۳۲ نبرد مدعی شد، در خیابان ده حقی در حال گذر بودم، که ناگهان یک نفر قوی هیکل در حالی که سلاح سردی در دست داشت جلوی من را گرفت و پس از مصدوم کردنم مبلغ پنج میلیون تومان پول نقد من را سرقت کرد و متواری شد.

وی افزود: با دستور مقام قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد و کارآگاهان برای بررسی موضوع به نشانی محل وقوع جرم مراجعه کرده و موفق شدند تصویری از سارق به دست بیاورند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تصویر به دست آمده از سارق و دیگر سرنخ‌های موجود از صحنه سرقت کارآگاهان موفق شدند هویت سارق را شناسایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: هادی که دارای سه فقره سابقه کیفری در خصوص نزاع و درگیری و مواد مخدر بود با هماهنگی قضائی تحت تعقیب کارآگاهان قرار گرفت و مخفیگاه وی در بلوار ابوذر شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

کد خبر 445229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.