جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش برگزار می‌شود

جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش فردا با حضور مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی به میزبانی فدراسیون تکواندو و در سالن جلسات برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سی و دومین نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش ساعت ۱۱ فردا (دوشنبه ۳۱ شهریورماه) به میزبانی فدراسیون تکواندو و در سالن جلسات برگزار خواهد شد.

در این نشست نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی، شماری از رؤسای فدراسیون‌های ورزشی و اعضای ستاد مقابله با کرونا در ورزش حضور پیدا می‌کنند.

سی و یکمین جلسه این ستاد روز ۲۴ شهریورماه برگزار شد که رؤسا و دبیران فدراسیون‌های تکواندو، اسکواش، بدنسازی و پرورش اندام، کاراته، تیراندازی، تیراندازی با کمان، انجمن‌های ورزشی، کوهنوردی و صعودهای ورزشی طی سخنانی به بیان نظرات و در خواست‌های فدراسیون‌های مربوطه از ستاد مقابله با کرونا در ورزش پرداختند.

مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو نیز در جلسه روز ۲۴ شهریورماه حضور داشت که به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات فدراسیون در خصوص برگزاری لیگ‌های کیوروگی و پومسه، برگزاری آزمون‌های ارتقا کمربند و همچنین بازگشایی باشگاه‌های تکواندو پرداخت و در این خصوص بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

کد خبر 445215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.