تاکسیرانان بوشهری زیر بار شرایط نوسازی نرفتند!

رئیس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری بوشهر گفت: با هدف نوسازی ناوگان تاکسیرانی بوشهر خودروهای سمند و پژو ۴۰۵ به عنوان خودرو جایگزین پیشنهاد شد که رانندگان تاکسی به دلیل آنچه که بالا بودن هزینه استهلاک و قیمت این خودروها می‌دانند تاکنون حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشدند.

به گزارش ایمنا، حسن شجاعی پور اظهار کرد: رانندگان خواستار دریافت مجدد پراید به عنوان تاکسی هستند، اما شرکت خودرو ساز برای ناوگان درون شهری تولید تاکسی پراید ندارد.

وی ادامه داد: با وجود در نظر گرفتن تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی با سود چهار درصد، نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری بوشهر با بن بست روبرو شده‌است.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری بوشهر افزود: با توجه به افزایش روزافزون جمعیت شهری، نیاز است که مقوله توسعه حمل و نقل درون شهری به عنوان یک مساله اولویت‎دار مورد توجه باشد.

شجاعی‌پور‬ اظهار کرد: در شرایط کنونی که برخی تاکسی‌های ناوگان درون شهری بوشهر فرسوده‌است و نوسازی آنها نیز به دلایل مطرح شده وجود ندارد، استفاده از تاکسی‌های موقت مورد توجه قرار گرفته‌است که امیدواریم بتواند بخشی از مشکلات حمل و نقل شهری بوشهر را برطرف کند.

وی یادآور شد: ناوگان تاکسیرانی شهر بوشهر شامل ۴۸۰ دستگاه تاکسی بود که از این شمار ۲۸۰ دستگاه به دلیلی فرسودگی از رده خارج و ۲۰۰ دستگاه دیگر فعال است.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری بوشهر خاطرنشان کرد: از ۲۰۰ تاکسی فعال نیز ۵۰ درصد نیاز به نوسازی دارند.

شجاعی‌پور گفت: هم اکنون کمبود تاکسی در بوشهر از طریق تاکسی‌های تلفنی و اینترنتی جبران می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 445214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.