۱۵ دستگاه اتوبوس درون شهری وارد چرخه حمل و نقل بندرعباس شد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از آغاز بکار همزمان ۱۵ دستگاه اتوبوس شهری و پرداخت کرایه از طریق کارت‌خوان و QR کد خبر داد.

حسین اخلاقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و توقف فعالیت اتوبوس‌های درون شهری از اسفند ماه سال ۹۸، بعد از گذشت شش ماه مجدداً تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس وارد چرخه حمل و نقل عمومی شد.

وی افزود: در این اتوبوس‌ها تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی اعم از فاصله اجتماعی، ضدعفونی و الزام داشتن ماسک برای راننده و مسافران رعایت می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس تصریح کرد: ۱۵ دستگاه اتوبوس فعال به دستگاه کارتخوان برای پرداخت کرایه مجهز بوده و همچنین بستر پرداخت الکترونیک در این اتوبوس‌ها از طریق QR کد فراهم شده است.

وی ادامه داد: این اتوبوس‌ها در سه مسیر اصلی بلوار امام خمینی (ره)، بلوار امام حسین (ع) و دو ضلع شرقی و غربی شهرک پیامبر اعظم (ص) کار خدمات دهی به شهروندان را انجام می‌دهند.

اخلاقی یادآور شد: نصب و راه اندازی دستگاه کارتخوان و QR کد در اتوبوس‌ها با هدف حذف مبادله پول نقد بین مسافر و راننده بوده که برای حفظ سلامت همشهریان و تسریع در روند پرداخت کرایه عملیاتی شده است.

کد خبر 445198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.