ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی ناژوان تجهیز می‌شود

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: نظارت بر عملکرد و حمایت و تجهیز ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی مستقر در ناژوان با همراهی معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، تفریحی و همکاری هیئت ورزش‌های همگانی اصفهان انجام می‌شود.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هر هفته یک ایستگاه از ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی ناژوان میزبان پزشک متخصص و غرفه سلامت و همچنین پایش رایگان سلامتی ویژه استفاده کنندگان و شرکت کنندگان در برنامه‌های آن ایستگاه خواهد بود.

وی با اشاره به حمایت از ایستگاه‌های دارای مجوز، تصریح کرد: ساخت سکو برای مربیان، خط کشی ایستگاه‌ها، رفع مشکل برق و همچنین رسیدگی به درخواست‌های استفاده کنندگان از برنامه‌های این ایستگاه‌ها از دیگر خدمات طرح ساماندهی ناژوان به ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به لزوم دریافت مجوز برای فعالیت ایستگاه‌های ورزشی، ادامه داد: رعایت الزامات و پروتکل‌های بهداشتی در این ایام و همچنین حفظ شئونات اسلامی در همه ایستگاه‌ها ضروری است.

وی گفت: ایستگاه‌هایی که دارای مجوز است مورد حمایت هیئت ورزش‌های همگانی قرار می‌گیرند و تمامی اعضای آن ایستگاه نیز بیمه شهروندی می‌شوند.

هاشمیان با اشاره به آغاز مجدد فعالیت غرفه‌های سلامت و ورزش در جاده سلامت، افزود: این جاده جمعه‌ها میزبان کلینیک‌های تخصصی حوزه سلامت با هدف ارتقای سطح سلامت روح و جسم شهروندان البته با رعایت الزامات و پروتکل‌های بهداشتی است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات مشاوره رایگان در حوزه سلامت و ورزش، تست فشار خون، مشاوره تغذیه، مشاوره کودک، خدمات روانشناسی و پایش سلامت فردی از جمله فعالیت‌های این ایستگاه‌ها خواهد بود.

کد خبر 445193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.