روزنامه‌های ورزشی ۳۰ شهریور؛ صعود به شرط برد

بعد از لغو دو بازی استقلال مقابل الوحده، آبی پوشان باید مقابل تیم الشرطه عراق صف آرایی کنند، تیمی که با پیروزی در بازی اخیر خود از شانس خوبی برای صعود برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۳۰ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "نوبت پیروزی استقلال" به مصاف حساس و حیاتی استقلال و الشرطه عراق پرداخت، رقابتی که برنده آن عملاً کار صعود خود به مرحله دوم را نهایی کرده است.

"گل" با عنوان"با بردن الدحیل، هم انتقام می‌گیریم هم تیم اول صعود می‌کنیم" به اظهارات شجاع خلیل زاده پرداخت، کسی که در دو بازی اخیر پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و در بازی با الدحیل نیز کار سختی برای مهار معز علی دارد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "با داداش آسیایی می‌توانستند با برانکو تسویه کنند" به اظهارات گرشاسبی پرداخت، کسی که مدعی است پرسپولیس با پرداخت پاداش آسیایی به برانکو می‌توانست حقوق او را تسویه کند در حالی که بخشی از این پاداش معلوم نیست کجا خرج شده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "رقیبان به هوش استقلال در خواب" به عملکرد نسبتاً ضعیف مدیران استقلال در نقل و انتقالات پرداخت، عملکردی که در کنار عدم تعیین سرمربی وضعیت سختی را برای استقلال رقم زده است.

"شوت" با عنوان"شاگردان رحمتی از امتیاز صفر دل می‌کنند" به مصاف تشریفاتی شهر خودرو و الهلال عربستان پرداخت، البته که این روزنامه با توجه به غیبت نزدیک به ۱۳ بازیکن الهلال برای این مسابقه این تیم را با عنوان ذخیره‌های الهلال نام برده است.

"پرسپولیس" با عنوان "قدرت در سایه" به عملکرد مثبت و مؤثر وحید امیری در مصاف دوم مقابل التعاون پرداخت، کسی که به برداشت این روزنامه نمایشی بی نقص را در این دیدار به نمایش گذاشته است.

"صدای سپاهان" با عنوان "یک عاشق اهل محافظه و حفظ منافع شخصی نیست" به وضعیت محرم نویدکیا در سپاهان پرداخت، کسی که برای هدایت سپاهان در آسیا هفت روز قبل از این مسابقات پیشنهاد سپاهان را قبول کرد تا دین خود را به تیم دوران بازی‌اش به طور کامل ادا کند.

کد خبر 445190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.