۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
احداث پردیس سینمایی در نجف‌آباد

در این بسته خبری از اجرای طرح "حمل‌ونقل با دوچرخه" در بجنورد تا پروژه احیاء و مرمت قنات طیفوری قزوین و افتتاح رینگ دو شهری در چالوس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

امضای تفاهم نامه ساخت پردیس سینمایی در نجف آباد

مقرر شده است تأمین زمین، تهیه نقشه و اجرای این پروژه بر عهده شهرداری نجف آباد باشد و سازمان سینمایی با پرداخت ۷۷۰ میلیون تومان به صورت تسهیلات بلاعوض، در این طرح مشارکت داشته باشد.

اجرای طرح "حمل‌ونقل با دوچرخه" در بجنورد

مهدی حمیدی، معاون فنی شهردار بجنورد گفت: حدود ۲۸ کیلومتر از معابر هسته مرکزی شهر بجنورد در فاز اول طرح حمل و نقل با دوچرخه قرار دارد.

اختصاص اعتبار برای هوشمندسازی برف انبار

حمیدرضا شریعتی‌نیا، شهردار برف‌انبار از اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان در بودجه سال ۹۹ شهرداری این شهر برای اجرای طرح‌های هوشمندسازی شهری خبر داد.

پروژه احیا و مرمت قنات طیفوری قزوین

حمید رحمانی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با بررسی‌های کارشناسی انجام گرفته، عملیات احیا و مرمت قنات طیفوری در دستور کار واحد اجرایی سازمان قرار دارد.

تدابیری ترافیکی شهرداری بیرجند در آستانه سال تحصیلی جدید

رئوس طرح‌های ترافیکی شهرداری بیرجند از جمله ایمنی معابر، مدیریت و شناسایی گره‌های ترافیکی، مدیریت عملکرد سرویس‌های حمل و نقل، کنترل معاینه فنی خودروها و جلب مشارکت مردمی در مدیریت ترافیک توسط حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند تشریح شد.

افتتاح رینگ دو شهری در چالوس

جعفر ردایی، شهردار چالوس گفت: احداث رینگ دو شهری به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهر چالوس است.

حال شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد ناخوش است

نستهن مقدم، شهردار یاسوج گفت: حال شهرداری و دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد ناخوش است، در حوزه کسب و کار با رکود سنگین رو به رو هستیم و کرونا خسارت زیادی به این بخش وارد کرده است.

کارگران پسماند اهواز خواستار تعیین تکلیف وضعیت خود شدند

حدود ۵۰ نفر از کارگران سایت مدیریت پسماند اهواز، روز شنبه در اعتراض به مشخص نبودن تکلیف ۶ ماهه پرداخت حقوق و مطالبات خود، مقابل ساختمان شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز حضور یافتند.

کد خبر 445158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.