تقاطع شهیدان یغمور (شهید باهنر – کمربندی – فرهنگیان) آماده افتتاح است

شهردار شیراز گفت: تقاطع شهیدان یغمور طی هفته دفاع مقدس افتتاح می شود و شهروندان در شش ماهه دوم امسال شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف شهری هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا حیدر اسکندرپور صبح امروز ۲۹ شهریورماه در بازدید از تقاطع آماده افتتاح شهیدان یغمور (شهید باهنر – کمربندی – فرهنگیان) عنوان کرد: عملیات عمرانی این پروژه به اتمام رسیده و فضای سبز و نورپردازی آن نیز در حال اجراست.

وی افزود: تقاطع شهیدان یغمور در راستای افزایش ایمنی تردد شهروندان ساکن در شهرک‌های فرهنگیان و فرزانگان و کاهش تصادفات و ترافیک محور کمربندی احداث شده است.

شهردار شیراز استفاده از محور کمربندی جنوبی را به عنوان شریان درون شهری، یکی از مهمترین مشکلات این محور اعلام کرد و اظهار داشت: شهرداری شیراز در راستای افزایش ایمنی تردد شهروندان ساکن در شهرک‌های اطراف کمربندی چندین تقاطع را در این محور طراحی و احداث کرده است.
اسکندرپور بهسازی و ایمن سازی محور کمربندی را در حوزه مأموریت وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: خواسته مجموعه شهرداری و شهروندان این است که وزارت راه و شهرسازی در زمینه آسفالت، تأمین روشنایی و ایمنی بخشی به این محور اقدام کند تا شهروندان هنگام تردد در محور کمربندی بیش از این آسیب نبینند.

وی با اشاره به اینکه از جمله اهداف احداث این پروژه می‌توان به افزایش ایمنی تردد در کمربندی، تسهیل در رفت و آمد از بولوار شهید باهنر جنوبی به شهرک فرهنگیان و برعکس دانست، عنوان کرد: این پروژه باعث کاهش ترافیک ورودی و خروجی شهرک فرهنگیان و شهید باهنر جنوبی، جداسازی تردد شهری و بین شهری و حذف دوربرگردان‌های کمربندی خواهد شد.

کد خبر 445148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.