گسترش مراکز درمانی برای دولت مقدور نیست

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای دولت گسترش مراکز درمانی از نظر نیروی انسانی و اعتبار مقدور نیست بنابراین خیرین باید این مجموعه را به سمت خدمات رسانی سوق دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مسعود خاتمی امروز (شنبه) در جلسه هیئت مدیره بیمارستان خیره آیت الله گلپایگانی شهر گوگد اظهار کرد: مرحوم آیت الله سید محمدرضا گلپایگانی ۳۰ سال قبل برای ارائه خدمات درمانی به مردم منطقه تصمیم به احداث بیمارستان خیره یکصد تختخوابی گرفتند و پس از طی مراحل اداری ساخت آن تکمیل و به اتمام رسید.

وی گفت: در این بیمارستان بخش مختلف خدمات درمانی برای ارائه به بیماران وجود دارد، اما هنوز راه‌اندازی نشده است که با ثبت قانونی هیئت امنا و هیئت مدیره بیمارستان خیره آیت الله گلپایگانی موانع برای راه‌اندازی آن برطرف خواهد شد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ثبت بیمارستان خیره از ابتدای شروع به عنوان ۱۰۰ تختخوابی بوده است و نمی‌توان تغییر داد.

خاتمی تصریح کرد: افق بلند مدت این بیمارستان را باید در نظر گرفت تا پس از راه‌اندازی با توجه به ظرفیت آن مردم منطقه و حتی شهرستان‌های اطراف از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

وی متذکر شد: برای دولت، گسترش مراکز درمانی از نظر نیروی انسانی و اعتبار مقدور نیست بنابراین خیرین باید این مجموعه را به سمت خدمات رسانی سوق دهند.

کمک یک میلیارد تومانی خیرین به بیمارستان خیره آیت الله گلپایگانی شهر گوگد

سیدمحمدرضا نوربخش، سخنگو و عضو هیئت مدیره بیمارستان خیره آیت‌الله گلپایگانی شهر گوگد اظهار کرد: در سه ماه گذشته تاکنون خیرین برای تعمیرات، خرید و تجهیز لوازم درمانی و پزشکی بیمارستان خیره آیت الله گلپایگانی شهر گوگد یک میلیارد تومان کمک کرده‌اند.

وی افزود: این تجهیزات شامل تبدیل دستگاه سیار به دیجیتال، تکمیل دستگاه اکسیژن ساز، تکمیل دستگاه روتوکلاو و خرید آمبولانس با کلاس بی، دستگاه کلونوسکوپی و آندوسکوپی و همچنین ترمیم محوطه و تعویض پنجره‌های بیمارستان است.

عضو هیئت مدیره بیمارستان خیره آیت‌الله گلپایگانی شهر گوگد تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی شهر گوگد تقابل با بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان یا شهرستان‌های اطراف نیست، بلکه ارائه خدمات درمانی است که در آن مراکز برای بیماران نیست.

کد خبر 445147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.