۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
به خودت بیا آقای بیل!

ستاره ولزی رئال مادرید پس از حواشی زیاد و افت فاحش در این تیم، در مسیر برگشت احتمالی به لیگ جزیره و تیم سابقش تاتنهام قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گرت بیل ستاره ولزی رئال این روزها دوران سختی را سپری می‌کند. رئال مادرید و او به دنبال راهی برای جدایی و پایان همکاری دوطرفه خود هستند.

بیل در برنابئو در آن اوایل درخشش خوبی داشت و تقریباً با این تیم به همه‌ی افتخارات ممکن در سطح باشگاهی رسید. اما چند فصلی هست که او تمرکزش را روی فوتبال از دست داده است، به این دلیل که این پسر ولزی عاشق گلف است حتی بیشتر از فوتبال که حرفه‌ی اصلی او است.

او بخاطر علاقه‌اش به گلف، چندین بار با مقامات رئال و حتی زیزو به مشکل خورد، چندین بار به روی نیمکت تبعید شد و حتی در مواقع مصدومیت و بعضاً در مواقع شکست تیمش، هیچ چیز برایش مهم نبود و او خودش را با گلف بازی سرگرم می‌کرد.

بیل حتی خودش چندین بار به صورت علنی و غیر علنی در مصاحبه‌ها و پست‌هایش در فضای مجازی گفته بود: راه درآمد من از فوتبال است، اما من عاشق گلف بازی کردن هستم و گلف برای من بر همه چیز ارجحیت دارد.

اما او در روزی خواهد فهمید که هیچکدام از چیزهایی که در پس لجاجت به دنبالشان است، جایگزین شادی حاصل از درخشش در میان زمین نخواهد شد.

روزگار که بگذرد به گذشته‌ی خود نگاه خواهد انداخت و از یاد آوردن روزهایی که با غیظ و غرض بر سکوهای برنابئو گذراند شرم خواهد کرد.

مهاجم ولزی باید زمانی را به یاد بیاورد که چشم و چراغ لندنی‌ها بود. وقتی که با هر حرکتش وایت‌هارتلین (ورزشگاه سابق تاتنهام) به داشتنش می‌بالید. به آن روزهایی که او را به جای جام‌های نداشته‌شان بالای سر می‌بردند.

در مادرید نیز روزهای خوش کم نداشت. درخشش در ال‌کلاسیکو، هنرنمایی در فینال اروپا و بردن انواع و اقسام جام‌ها لحظات شیرینی را برایش ساخته بود. اما با پُتکی در دست در حال شکستن تمام تمثال‌های زیبای خودش است.

نه حقوق دریافتی‌اش در مادرید و نه بازی گلف برایش نان و آب نخواهد شد. آقای ستاره باید به خودش بیاید. در این جاده‌ی تاریک بیش از این نباید بتازد. او باید به لندن بازگردد و به جای دریافت پول بیشتر، اعتبار از دست رفته‌اش را برگرداند.

گرت ولزی در دوران حضورش در لیگ برتر فوتبال انگیس که سخت‌ترین لیگ جهان است، ۱۴۶ بازی انجام داده و موفق شده ۴۲ گل و ۲۰ پاس گر ثبت کند. مطمئناً بازگشت دوباره او به پرمرلیگ و تیم سابقش، می‌تواند تاتنهامی ها را در کنار آقای خاص، به موفقیت برساند.

کد خبر 445145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.