وساطت برای حضور مجدد عضو شورا در جلسات/ دفاع مقدس الگوی انسجام و وحدت ملی باشد

رئیس شورای اسلامی شورای شهر یزد گفت: ضرورت دارد وحدت و همدلی زمان دفاع مقدس الگویی برای انسجام و وحدت این روزها باشد و امیدوارم اعضای شورای شهر نیز به این مهم توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامعلی سفید امروز (شنبه) در دویست و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر یزد با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس با اتحاد مقابل همه دنیا ایستادیم، اظهار کرد: رهبری امام راحل و رشادت‌های سربازان بسیجی، سپاهی و ارتشی در کمال اخلاص این حرکت هشت ساله را به پایان رساند که همه اینها ناشی از وحدت نیروهای انقلاب بود.

وی با بیان اینکه نیازمند همان شکل وحدت و همدلی برای این روزهای کشور هستیم تا بتوانیم قدم‌های مؤثر و محکمی را در راستای توسعه کشور برداریم، افزود: از همه همکارانم در شورا تقاضا دارم تا با وحدت و اخلاص بیشتر، باقیمانده دوره شورا را به پایان برسانند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: نباید مشغول مسائل حاشیه‌ای شویم زیرا نیازمند پرداختن به مسائل اصلی هستیم.

سفید با بیان اینکه با وساطت و دعوت مجدد از آقای شایق، ایشان دوباره به جمع اعضا پیوستند، خاطرنشان کرد: بسیاری از کارها نیمه تمام است که باید با همدلی و همراهی همدیگر به پایان برسانیم تا نیازهای مهم شهر برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی شایق عضو شورای شهر یزد پس از پنج جلسه غیب غیرموجه در این جلسه حضور پیدا کرد. حضور وی در این دوره از شورا با حواشی زیادی همراه بوده است.

کد خبر 445143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.