بهسازی معابر سبزوار با استفاده از ۹ تن آسفالت

شهردار سبزوار گفت: از دو ماه گذشته تاکنون حدود ۹ هزار تن آسفالت در راستای بهسازی معابر و خیابان‌های سطح شهر استفاده شده است.

به گزارش ایمنا، سیدعلی کوشکی اظهار کرد: این میزان آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی برای آسفالت، روکش و لکه گیری آسفالت استفاده شده است.

وی بیان کرد: در این راستا در مدت مذکور ۶۹ هزار و ۶۵۵ متر مربع آسفالت در کوچه‌ها، خیابان‌های خاکی و روکش آسفالت خیابان‌های سطح شهر بدون احتساب لکه گیری معابر انجام شده است.

شهردار سبزوار گفت: هم اکنون شهرداری سبزوار با چندین گروه بر اساس اولویت بندی در سطح معابر در حال انجام آسفالت است و ترمیم، اصلاح و اجرای روکش آسفالت همچنان ادامه دارد.

کوشکی اظهار کرد: مدیریت شهری سبزوار از ابتدای امسال، خدمات رسانی به شهروندان در حوزه‌های مختلف را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده که به درخواست شهروندان و بر اساس ضرورت، عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر یکی از اولویت‌های شهرداری به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه رضایت شهروندان جزو مهمترین اولویت‌های شهرداری است، گفت: یقیناً بدون همراهی و مشارکت شهروندان هیچ پروژه‌ای قابل اجرا نخواهد بود و نمی‌توان شاهد اجرای صحیح و کامل پروژه‌ها بود.

شهردار سبزوار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با مشارکت خوب شهروندان در بحث جدول گذاری مشارکتی ۴۰ مورد کوچه به طول دو هزار و ۶۰۰ متر مربع انجام شده است.

کد خبر 445125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.