هوشمندسازی کنترل نخاله‌های ساختمانی در ایلام

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام گفت: به منظور کنترل و نظارت بهینه در حوزه نخاله‌های ساختمانی و عمرانی شهرداری ایلام، از سیستم هوشمند سازی( RFID) استفاده می‌کند.

به گزارش ایمنا، پیام قربانی اظهار کرد: مطابق شیوه نامه اجرایی وزارت کشور سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام با کمک پارک علم و فناوری، در راستای کنترل و نظارت بهینه در حوزه نخاله‌های ساختمانی و عمرانی از سیستم هوشمند سازی( RFID) استفاده می‌کند.

وی افزود: ماشین آلاتی که در حوزه جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و عمرانی فعالیت می‌کنند، می‌بایست با مراجعه به سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام مجوز فعالیت اخذ و به زیر مجموعه این سیستم ملحق شوند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام ادامه داد: این سازمان جهت همکاری لازم با فعالان حوزه خاکبرداری و حمل نخاله‌های ساختمانی و عمرانی در چندین نوبت فراخوان اعلام کرده است.

قربانی ادامه داد: در این راستا تاکنون ۹۰ درصد مالکان ماشین آلات موفق به ثبت نام شده و زیر مجموعه سامانه کنترل هوشمند( RFID) هستند.

وی عنوان کرد: آن دسته از مالکان خودرو که در شش ماهه اول سال جاری موفق به ثبت نام در سامانه مذکور نشده و زیر مجموعه سامانه کنترل هوشمند( RFID) نیستند جهت تشکیل پرونده به شرکت آسو صنعت (سپنتا) پیمانکار مجاز این حوزه واقع در ۲۴ متری ولیعصر، نبش خیابان دستغیب مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام خاطرنشان کرد: روزانه به صورت میانگین بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن نخاله ساختمانی و عمرانی توسط ماشین آلات مذکور که تحت نظر سامانه شهرداری است جمع آوری و به سایت «هر دراز» منتقل می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 445109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.