جشنواره ورزشی "مولای عرشیان و بانوی قدسیان" تبدیل تهدید به فرصت

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزاری مجازی جشنواره فرهنگی ورزشی "مولای عرشیان و بانوی قدسیان" با شرایط موجود بیماری کرونا را نمونه‌ای از تبدیل تهدید به فرصت دانست.

به گزارش ایمنا، حبیب‌اله ناظریان با حضور در برنامه تلویزیونی شبکه استانی اصفهان با عنوان "هشت بهشت"، درباره جشنواره فرهنگی ورزشی مولای عرشیان و بانوی قدسیان که با همکاری هیئت‌های ورزشی استان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است، گفت: رویکرد شهردار اصفهان، رئیس شورای شهر و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان فراهم کردن محیطی مناسب برای افزایش سلامتی و نشاط شهروندان است.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به نوسازی و تجهیز ۲۰ ورزشگاه شهرداری اصفهان در جهت تقویت زیرساخت‌های ورزشی از سال گذشته تاکنون اشاره کرد و افزود: به منظور حرکت به سوی تسهیل‌گری به جای تصدی‌گری، بیشتر این ورزشگاه‌ها توسط بخش خصوصی تجهیز شد و در اختیار افراد متخصص قرار گرفت.

وی با اشاره به تعامل معاونت ورزشی تفریحی شهرداری با دستگاه‌های گوناگون مانند اداره‌کل ورزش و جوانان استان، آموزش و پرورش، سپاه و بسیج ادامه داد: جشنواره فرهنگی ورزشی مولای عرشیان و بانوی قدسیان در راستای تعامل بیشتر با همکاری هیئت‌های ورزشی استان و ادارات و ارگان‌ها برگزار می‌شود.

ناظریان با بیان اینکه این جشنواره امسال برای هجدهمین سال در حال برگزاری است، گفت: این مسابقات در گذشته تنها در رشته فوتسال برگزار می‌شد که در ادامه چند رشته دیگر مانند هندبال نیز به آن اضافه شد اما از دو سال گذشته این رقابت‌ها را به ترتیب با همکاری ۱۸، ۲۶ و ۳۸ هیئت ورزشی برگزار کرده ایم که شش رشته جانبازان و معلولین نیز به جشنواره اضافه شده است.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به ادامه شیوع بیماری کرونا بیان کرد: باید از این تهدید یک فرصت می‌ساختیم، بنابراین با ابتکار همکاران در معاونت ورزشی تفریحی سازمان، جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان از ماه مبارک رمضان با برگزاری مسابقات به صورت مجازی آغاز شد؛ سپس این مسابقات را با برگزاری رقابت‌های دوومیدانی با حضور ۱۹۰ شرکت‌کننده دختر و پسر در ورزشگاه انقلاب و مسابقات فوتبال زمین خاکی با حضور ۱۱۹۵ نفر در چهار منطقه شهر ادامه دادیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات اسکیت و دوچرخه‌سواری و استقبال خوب ورزشکاران اصفهانی از این رقابت‌ها تصریح کرد: مسابقات دوچرخه‌سواری نیز با حضور ۱۵۰ شرکت‌کننده در باغ ابریشم برگزار شد.

ناظریان افزود: مسابقات رزمی ساحلی را در ابتکاری جدید برنامه‌ریزی کردیم که ۴۵۰ شرکت‌کننده در رشته کاراته ثبت‌نام کردند که رقابت‌های آن اواخر شهریور برگزار می‌شود و مسابقات ساحلی تکواندو و کنگ‌فو نیز در هفته‌های آینده برگزار خواهد شد.

به گفته معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، جشنواره فرهنگی ورزشی مولای عرشیان و بانوی قدسیان تا پایان مهرماه ادامه دارد.

گفتنی است که اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان نیز از ابتدای شیوع بیماری کرونا ۹۰ برنامه مجازی در قالب بازی‌های گوناگون برای کودکان و خانواده‌های آنها برگزار کرده است.

کد خبر 445088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.