هواداران ذوب‌آهن هوشیار باشند

پانصد و پنجاه و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نتیجه دیدار رفت کپی پیست شد" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به نتیجه دیدار شب گذشته سپاهان با النصر دارد. در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم گروه D لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های النصر عربستان و سپاهان ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر نماینده عربستان به پایان رسید. سپاهان که برای زنده نگه داشتن امیدهای صعود خود نیاز به پیروزی برابر النصر داشت، بازی را خوب آغاز کرد و با در اختیار داشتن توپ و میدان بخوبی حریف را تحت فشار گذاشته و چندین بار دروازه النصر را تهدید کرد. در سوی مقابل النصر که با ۳ امتیاز بازی قبلی موقعیت خوبی در جدول پیدا کرده بود، هوشمندانه عقب نشسته و چشم بر تک حملات خود داشت.

"هواداران ذوب آهن هوشیار باشند" تیتر دیگری از این رسانه است که به صحبت‌های رحمان رضایی پرداخته است. سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مصاحبه‌ای که روز گذشته انجام داد شایعات جدایی‌اش از این تیم را تکذیب کرد. هفته قبل با تغییرات در بدنه مدیریتی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است رحمان رضایی، سرمربی تازه‌وارد ذوب آهن از این باشگاه جدا شود مطرح شد که حالا رحمان رضایی در گفت‌وگویی در این خصوص گفت: در ذوب‌آهن می‌مانم و همه این موارد مطرح شده شایعه است. از هواداران ذوب‌آهن می‌خواهم که هشیار و محکم باشند و از تیم‌شان حمایت کنند.

"مدافع ذوب آهن مد نظر تراکتور" عنوان پایانی این روزنامه است که به پیشنهاد تراکتور به هادی محمدی اختصاص دارد. مدافع میانی ذوب‌آهن با پیشنهادی از تراکتور مواجه شده و در صورت رضایت باشگاه اصفهانی به تبریز می‌رود. هادی محمدی که دو سال سابقه بازی در تراکتور در طول خدمت سربازی‌اش را داشته، یکی از نفراتی است که علیرضا منصوریان او را زیر نظر دارد و از باشگاه تبریزی خواسته تا برای جذب او اقدام کنند.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا کلیک کنید.

کد خبر 445080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.