جریمه ۲۹۸ میلیارد ریالی شرکت متخلف در شعبه بدوی آذربایجان شرقی

جریمه ۲۹۸ میلیارد ریالی شرکت متخلف در شعبه بدوی آذربایجان شرقی، جریمه ۷۴۵ میلیون ریالی قاچاق پوشاک در همدان، جریمه ۳.۹ میلیارد ریالی قاچاقچی فرآورده‌های نفتی در البرز، حکم ۱.۷ میلیاردی تعزیرات فارس برای قاچاقچی سیگار از آخرین اخبار سازمان تعزیرات حکومتی کشور هستند.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی اظهار کرد: مأمورین بازرسی گمرک جلفا در بررسی‌ها متوجه می‌شوند که یک شرکت حمل ونقل بین‌المللی در حمل بار ترانزیتی با اظهارنامه آجر سفالی تخلف کرده و تنها ردیف اول بار، آجر سفال بوده و بقیه بار البسه و غذای پرندگان جاساز شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: پرونده متشکله این محموله برای رسیدگی به شعبه ویژه تعزیرات حکومتی شهرستان مرند ارجاع و شعبه با احضار متهمین و اخذ اظهارات آنان با توجه به محرز بودن تخلف قاچاق، متهمین را به ضبط کالاها و پرداخت ۲۹۸ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال جزای نقدی و تعطیلی این شرکت به مدت یکسال محکوم کرد.

جریمه ۷۴۵ میلیون ریالی قاچاق پوشاک در همدان

داریوش جودکی سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، اظهار کرد: فردی مقادیری پوشاک قاچاق را به وسیله خودرو سواری به سمت قزوین حمل می‌کرد پس از تعقیب وگریز در محورهای مواصلاتی استان متوقف شد.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده، رسیدگی در شعبه اول ویژه قاچاق کالا و ارز این اداره کل آغاز و شعبه ضمن بررسی و احراز تخلف، حکم به ضبط کالا و پرداخت ۷۴۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که تا کنون ۵۰ درصد از جریمه وصول و به حساب خزانه دولت واریز شده است.

جریمه ۳.۹ میلیارد ریالی قاچاقچی فرآورده‌های نفتی در البرز

حجت‌اله هراتی سرپرست تعزیرات حکومتی استان البرز، اظهار کرد: مأمورین نیروی انتظامی شهرستان اشتهارد حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی تانکر حامل سوخت غیرقانونی مشکوک و مقدار ۳۰ هزار لیتر محموله مشکوک به گازوئیل کشف کردند.

وی افزود: پرونده این تخلف به شعبه پنجم این اداره کل ارجاع و پس از رسیدگی و احراز تخلف، حکم به ضبط سوخت مکشوفه صادر و متهم به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

حکم ۱.۷ میلیاردی تعزیرات فارس برای قاچاقچی سیگار

غلامرضا سالاری سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس، اظهار کرد: مأمورین نیروی انتظامی موفق به کشف مقادیر زیادی سیگارت خارجی از یک منزل مسکونی واقع در شهر شیراز شدند.

وی از بازداشت یک نفر در این رابطه خبر داد و افزود: فرد بازداشت شده دارای سابقه محکومیت در قاچاق سیگار بوده و طبق بررسی‌های به عمل آمده سیگارهای مکشوفه را به طور غیرقانونی وارد کشور کرده و با دپو در منزل شخصی خود قصد عرضه این محموله سیگار را در بازار داشته است.

وی تصریح کرد: پرونده این فرد در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و با توجه به تحقیقات انجام شده و محرز شدن تخلف، وی به ضبط کالا و پرداخت جریمه به میزان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

کد خبر 445079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.