تامین اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی طرح دفع آب‌های سطحی اهواز

عضو شورای شهر اهواز گفت: طرح اقدام مشترک شرکت آبفا و شهرداری اهواز در خصوص آب‌های سطحی، مشکل آبگرفتگی در ۵۷ نقطه فوق بحرانی اهواز را حل می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جاسم موسی‌پور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "طرح اقدام مشترک شرکت آبفا و شهرداری اهواز در خصوص مدیریت آب‌های سطحی، بهمن‌ماه ۹۸ به همت کمیسیون عمران شورا (کمیته آب‌های سطحی) در حضور مسئولان ارشد استان در صحن شورا به تصویب رسید.

این طرح متکفل حل مشکل آبگرفتگی در ۵۷ نقطه فوق بحرانی اهواز و با هدف تقسیم وظایف شفاف بین دستگاه‌ها برای جلوگیری از پاس‌کاری‌های احتمالی تدوین شد.

حل اساسی مشکل فاضلاب اهواز مسئله جداگانه‌ای است که توسط شرکت آبفا در حال پیگیری است و (با اعتبار صندوق توسعه ملی) به لحاظ فرآیندهای قانونی موجود، ارتباط مستقیمی به شورا و شهرداری ندارد.

اهتمام شهردار محترم اهواز در تأمین منابع مورد نیاز طرح (حدود ۲۵ میلیارد تومان) و تلاش در کاهش بروکراسی‌های اداری قابل تقدیر است.

افتتاح بموقع این پروژه‌ها تا پایان مهرماه قبل از فصل بارندگی اهتمام دو چندان دست اندرکاران مجموعه‌های آبفا و شهرداری را می‌طلبد و به طور قطع رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت.

شهروندان از وضعیت ترمیم نامناسب نوارهای حفاری بعد از پروژه‌های آب و فاضلاب و آسفالت معابر مربوطه رضایت ندارند امیدوارم آبفا و شهرداری با تعامل بهتر این معضل بزرگ را حل کنند. "

کد خبر 445077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.