۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
ساماندهی ورودی سنندج - همدان

شهردار سنندج گفت: طرح ساماندهی ورودی سنندج - همدان در آینده نزدیک شروع می‌شود.

به گزارش ایمنا، حشمت‌اله صیدی اظهار کرد: عملیات ساماندهی ورودی سنندج همدان به زودی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه مبادی ورودی شهر یکی از مهم‌ترین ساختار کالبدی و فضایی در شهر است، عنوان کرد: ورودی شهرها به دلیل اینکه معرف آن شهر بوده؛ ساماندهی آن بسیار حائز اهمیت است.

شهردار سنندج گفت: ورودی‌های شهر اولین تقاطعی هستند که مسافران و گردشگران در بدو ورود به شهر با آن روبرو می‌شوند و بخش عمده تصورات آنها در خصوص فرهنگ و آبادانی شهر در آن لحظه شکل می‌گیرد از این رو ساماندهی و زیباسازی ورودی‌های شهرها در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

صیدی اضافه کرد: بلوار ابن سینا دروازه ورودی شهر به مرکز کشور است که از لحاظ بار ترافیکی یکی از بلوارهای پر ترافیک و از لحاظ فضای بصری هم چندان مطلوب نیست.

وی از آغاز اجرای طرح ساماندهی ورودی سنندج همدان خبر داد و گفت: از سمت میدان محمدی تا محل پلیس راه فعالیت‌های عمرانی در راستای ساماندهی و بهسازی بلوار ابن سینا اجرا خواهد شد.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: تعریض دو لاین رفت و برگشت بلوار ابن سینا، اصلاح هندسی میدان محمدی، احداث میدان و جداره سازی از جمله اقدامات در راستای ساماندهی مسیر ورودی سنندج همدان است.

صیدی تصریح کرد: عرض این بلوار ۴۵ متر و طول آن نیز یک هزار و ۶۰۰ متر است.

وی افزود: عملیات اصلاح هندسی میدان محمدی نیز با هدف کاهش و روان سازی ترافیک، بهبود سطح ایمنی در ترافیک شهری، روان‌سازی ترددهای شهری و کاهش ترافیک و حذف نقاط حادثه خیز انجام می‌شود.

شهردار سنندج تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح در سال ۹۷ بخشی از بلوار این سینا تعریض شد.

صیدی عنوان کرد: در راستای ساماندهی بلوار ابن سینا لاین رفت از سمت سنندج به همدان شش متر و لاین مقابل نیز به متراژ چهار متر تعریض خواهد شد.

وی گفت: هزینه اجرای طرح ساماندهی مسیر ورودی سنندج – همدان بدون تملک ۱۵۰ میلیارد ریال است.

منبع: فارس

کد خبر 445076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.