اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی بلوار قلی‌پور رشت سرعت می‌گیرد

سرپرست شهرداری رشت گفت: به منظور تسریع در اجرا و اتمام طرح هدایت آب‌های سطحی بلوار شهید قلی‌پور این پروژه در دو شیفت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر عطایی در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی بلوار شهید قلی پور رشت اظهار کرد: قرارداد اجرای این طرح، مربوط به سال ۱۳۹۷ است که به علت برخی مشکلات فنی و نوسانات بازار اجرای آن به تأخیر افتاد، اما با برنامه‌ریزی شده با پیمانکار طرح و تأمین منابع مالی، این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: در فاز نخست این طرح ۲۵۰ متر لوله‌گذاری شده و در فاز دوم نیز ۳۸۰ متر لوله‌گذاری در سریع‌ترین زمان ممکن و در شرایط جوی مناسب انجام می‌شود.

سرپرست شهرداری رشت خاطرنشان کرد: در گذشته پروژه جمع آوری آب‌های سطحی در این شهر به صورت جزیره‌ای اجرا می‌شد، اما شهرداری در سال ۱۳۹۵ اجرای پروژه را بر اساس طرح جامع مطالعات و تخصیص بودجه لازم در دستور کار قرار داد.

وی عنوان کرد: شهرداری به تنهایی در اجرای پروژه جمع آوری آب‌های سطحی رشت تصمیم گیری نمی‌کند و طرح با هماهنگی نیروی انتظامی استان گیلان اجرا می‌شود.

عطایی با قدردانی از همکاری دادستان استان گیلان در تسریع اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی بلوار شهید قلی پور رشت، اظهار کرد: دادستان اجازه اجرای پروژه را برای دو شیفت صادر کرد و مدیریت شهری نیز در این رابطهبا نیروی انتظامی استان مکاتبات لازم را می‌کند.

کد خبر 445074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.