بازگشت فعالیت اتوبوس‌های مشهد به روال عادی

سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: از روز دوشنبه _۳۱ شهریور ماه ۹۹_ ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی طبق روال سال‌های گذشته به حالت اولیه بازخواهد گشت و در خطوط محوری سرویس دهی فوق‌العاده بعد از اتمام کار روزانه بر حسب نیاز در نظر گرفته می‌شود.

عباس اتحادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به طور معمول در شش ماهه نخست هر سال به دلیل تغییر ساعت رسمی کشور یک ساعت به فعالیت ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود، اما با آغاز دوم سال زمان فعالیت ناوگان به حالت اولیه باز می‌گردد.

وی تصریح کرد: در شش ماهه اول سال ناوگان اتوبوسرانی تا ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به شهروندان سرویس‌دهی می‌کرد که از ۳۱ شهریور ماه با تغییر ساعت رسمی کشور، زمان حرکت سرویس‌دهی آخر خطوط تا ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود و اتوبوس‌ها با در نظر گرفتن زمان خط تا ساعت ۲۱ در ایستگاه‌های مسیر تردد خواهد داشت.

سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: از روز دوشنبه _۳۱ شهریور ماه ۹۹_ ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی طبق روال سال‌های گذشته به حالت اولیه بازخواهد گشت و در خطوط محوری سرویس‌دهی فوق‌العاده بعد از اتمام کار روزانه بر حسب نیاز در نظر گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هر شب یک هزار و ۸۰۰ دستگاه اتوبوس در توقفگاه‌ها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی می‌شود.

اتحادی تاکید کرد: به شهروندانی که قصد استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی را دارند توصیه می‌شود بهداشت فردی را رعایت کرده و حتماً از ماسک استفاده کنند تا از شیوع ویروس کرونا پیشگیری مناسب بشود.

کد خبر 445071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.