توزیع لاستیک رایانه‌ای بین تاکسیرانان قزوینی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قزوین گفت: با حمایت شورای اسلامی شهر و شهردار و تامین یک میلیارد تومان اعتبار، هزار و ۲۰۰ حلقه لاستیک یارانه‌ای بین تاکسیرانان این شهر توزیع می‌شود.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با توجه به شیوع کرونا پنج هزار و ۱۶۰ حلقه لاستیک یارانه‌ای به نرخ دولتی بین تاکسیرانان شهر قزوین در راستای حمایت از رانندگان تاکسی به عنوان سفیران فرهنگی شهر توزیع شده است.

وی ادامه داد: مرحله اول دور جدید توزیع لاستیک به نرخ دولتی با برند بارز برای تاکسی‌های پراید، پژو، سمند، پیکان و آریو تا پایان هفته جاری در تعاونی تاکسیرانان ادامه خواهد داشت و مرحله دوم با برند کویر نیز که مخصوص تاکسی‌های پژو، سمند و پراید است از اواسط هفته در تعاونی تاکسیرانان آغاز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قزوین با بیان اینکه نرخ این لاستیک‌ها به طور متوسط ۳۲ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار است، افزود: رانندگانی که دارای پروانه معتبر فعالیت بوده و در شش ماه گذشته لاستیک یارانه‌ای نگرفته باشند، بر اساس پیامک‌های دریافتی از سازمان تاکسیرانی پس از دریافت حواله، برای تحویل گرفتن لاستیک به تعاونی تاکسیرانان مراجعه کنند.

عرشیان تصریح کرد: سهمیه هر خودروی تاکسی یک جفت لاستیک حمایتی برای بازه زمانی شش ماه است که به شرط داشتن پروانه فعالیت معتبر به رانندگان تاکسی تحویل داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه نگاه شورای اسلامی شهر و شهردار به ناوگان حمل و نقل عمومی یک نگاه حمایتی است، تاکسیرانان به هیچ وجه نگران تأمین لاستیک مورد نیاز خود به نرخ دولتی نباشند، چون توزیع لاستیک یارانه‌ای تا پایان سال در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 445053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.