اتصال جاده صدرا به بلوار دکتر حسابی با بهره برداری از پروژه چپگرد صدرا

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز گفت: با بهره برداری از پروژه چپگرد صدرا، اتصال جاده صدرا به بلوار دکتر حسابی در آینده‌ای نزدیک محقق می شود.

به گزارش ایمنا، محسن نعمت اللهی با بیان اینکه پروژه چپگرد صدرا در خروجی شهر صدرا واقع شده است، اظهار کرد: این پروژه به طول هزار متر، مسیر دسترسی جاده صدرا به سمت شیراز را تأمین می‌کند.

وی با اشاره به آغاز پروژه از رمپ واقع در باند غربی جاده صدرا ادامه داد: این پروژه با یک پل پیش تنیده به طول ۶۰۰ متر که تعداد ۱۳ دهانه دارد و از روی زیرگذر گلستان عبور کرده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری ادامه داد: از ویژگی‌های مهم این پروژه دهانه ۷۵ متری در قوس روی زیرگذر گلستان است که در ارتفاع ۱۶ متری از سطح زمین زیر گذر قرار گرفته است.

وی گفت: به دلیل شکل خاص این پروژه و طرح منحصر به فرد آن، اجرای پروژه با دشواری‌های خاصی همراه است، اما در تلاش هستیم پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ثمر برسد.

ترافیک مشکل اصلی پروژه چپگرد صدرا

امیر اکبری، مدیر پروژه چپگرد صدرا با اشاره به اجرای عملیات شبانه روزی این پروژه اظهار کرد: در شیفت روز ۸۰ نفر و در شیفت شب ۴۰ نفر در پروژه در حال فعالیت هستند.

وی ترافیک مربوط به ورودی غربی و خروجی غرب شیراز در زیر گذر گلستان را از مشکلات اساسی این پروژه برشمرد و ادامه داد: به دلیل اینکه امکان قطع ترافیک وجود ندارد پروژه با مشکلات و سختی‌های خاصی برای اجرای دهانه وسط که در بیشترین ارتفاع قرار گرفته ایجاد کرد.

مدیر پروژه چپگرد صدرا یکی از دلایل دیگر تأخیر در اجرای پروژه را وجود موانعی از قبیل تأسیسات فیبر نوری و لوله‌های گاز در مسیر اجرای پروژه عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش نیروها بتوان پروژه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت به ثمر رساند و در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره برداری از آن باشیم.

کد خبر 445027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.