پارک بانوان کرمانشاه تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: با توجه به تاکید شهردار، در تلاش هستیم تا هرچه سریع‌تر و تا پایان سال پارک بانوان بهره‌برداری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدپیمان موسوی در حاشیه بازدید از روند احداث پارک بانوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پارک بانوان جنب بیمارستان حضرت معصومه (س) در حال ساخت است و در هفته‌های آتی به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: زمین این پارک به مساحت هفت هزار و ۳۰۰ مترمربع کاملاً محصور بوده و محل مناسبی برای احداث این پارک است.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به وجود فضای سبز مناسب و درختان بسیار در محل این بوستان، تصریح کرد: همین امر به کار ساخت این پارک سرعت بخشید و تلاش کردیم که این فضای سبز در پارک جدید حفظ شود.

وی تصریح کرد: بخش‌های مناسبی برای پارک بانوان دیده شده که از جمله آن می‌توان به راه اندازی پیست دوچرخه سواری، زمین ورزشی، میز شطرنج و وسایل بازی اشاره کرد.

موسوی خاطرنشان کرد: در محل پارک، فضایی برای نگهداری کودکان در نظر گرفته شده است و وسایل بازی برای آن‌ها مهیا شده است تا بانوان بتوانند با خیال راحت در این مکان تفریح و استراحت کنند.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در ساخت این پارک گفت: زنان به عنوان نیمی از جامعه حق دارند فضایی عمومی با احساس راحتی بیشتر داشته باشند و در این راستا و با توجه بر تاکید شهردار، در تلاش هستیم تا هرچه سریع‌تر این پارک بهره‌برداری شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: این پارک تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود و بانوان کرمانشاه می‌توانند در نوروز از این پارک و امکانات آن استفاده کنند.

وی با اشاره به وجود امنیت مطلوب بانوان در محل این پارک افزود: مدیر، نگهبان و تمام کارکنان پارک از بانوان هستند.

کد خبر 445005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.