احداث ۴ ایستگاه خط دو متروی اصفهان در منطقه یک

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: تعداد چهار ایستگاه خط دو متروی اصفهان در محدوده این منطقه قرار گرفته که عملیات اجرایی سه ایستگاه خرازی، کاشانی و خلجا آغاز شده و ایستگاه میدان امام حسین(ع) نیز به زودی آغاز خواهد شد.

مهین شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال در منطقه یک شهرداری پروژه‌های بسیار خوبی تعریف شده که تعداد زیادی از آنها تا پایان سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان امسال ادامه خیابان اردیبهشت حدفاصل خیابان میرداماد تا خیابان طالقانی و پارکینگ زیرسطحی ابتدای این خیابان تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه مجموعه فرهنگی شهید بهشتی، افزود: عملیات اجرایی فاز نخست پروژه مجموعه فرهنگی شهید بهشتی تا دو ماه آینده با تعیین پیمانکار آغاز خواهد شد و برای اجرای آن حدود دو میلیارد تومان ردیف اعتباری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های مسیر اتوبوس خیابان مسجد سید حدفاصل چهارراه تختی تا سه راه صمدیه در دست اجراست، گفت: بخش زیادی از عملیات عمرانی کف‌سازی گذر علی قلی آقا حدفاصل مسجد سید تا بازارچه علی قلی آقا انجام شده و پروژه به زودی تکمیل خواهد شد.

شکرانی ادامه داد: عملیات اجرایی ساماندهی گذرهای منتهی به چهارباغ از جمله خیابان‌های شیخ بهایی و عباس‌آباد در حال اجرا بوده و پیمانکار فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به پروژه باززنده‌سازی نهر نیاصرم اظهار کرد: با توجه به تعیین پیمانکار پروژه باززنده‌سازی نهر نیاصرم حدفاصل چهارباغ تا خیابان شهید بهشتی عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان پیاده‌روسازی ضلع جنوبی خیابان مطهری و انتقال آب برای آبیاری فضای سبز را از دیگر پروژه‌های در دست اجرا در منطقه یک عنوان کرد و گفت: تعداد چهار ایستگاه خط دو متروی اصفهان در محدوده این منطقه قرار گرفته که عملیات اجرایی سه ایستگاه خرازی، کاشانی و خلجا آغاز شده و ایستگاه میدان امام حسین (ع) نیز به زودی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه پیرایش شهری منطقه در خیابان آیت‌الله کاشانی در حال اجراست، افزود: برای اجرای این طرح اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است

شکرانی ادامه داد: اجرای طرح پیرایش شهری در خیابان آیت‌الله کاشانی شامل بدنه‌سازی مغازه‌های تجاری، ایجاد پاتوق شهری، رفع نازیبایی‌ها، اصلاح تابلوها، پیاده‌روسازی و کف‌سازی خیابان است.

وی از افزایش ۲۵ درصدی بودجه سال جاری منطقه یک نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: بودجه این منطقه در سال جاری ۱۲۵ میلیارد تومان است که ۷۰ میلیارد تومان آن در بخش عمرانی هزینه می‌شود.

کد خبر 444976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.