روزنامه‌های ورزشی ۲۹ شهریور؛ پرسپولیس آبرو خرید

بعد از قعرنشینی در دو مسابقه ابتدایی، سرخ‌پوشان با دو نمایش خوب مقابل التعاون عربستان به صدرنشین گروه خود بدل شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۲۹ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:


"خبرورزشی" با عنوان "شب سیاه طلایی‌ها در آسیا" به شکست دو گله سپاهان در مصاف حساس با النصر پرداخت، نتیجه‌ای که عملاً شانس طلایی پوشان را برای صعود به حداقل رساند و گویا بعد از شهر خودرو دومین تیم غیر پایتخت نشین ایران نیز در آسیا در حال حذف شدن است.


"گل" با عنوان"سوپرجام میانبری برای محبوبیت" یه انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تراکتور پرداخت، کسی که در اولین دیدار خود در قامت سرمربی تراکتور در رقابت سوپرجام حاضر می‌شود و با کسب یک برد می‌تواند محبوبیت خوبی در تبریز بخرد.


"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "شیخ بعد از آسیا تصمیم می‌گیرد" مدعی شد ماندن یا رفتن شیخ دیاباته بعد از بازی‌های آسیایی استقلال مشخص می‌شود و هیچ بعید نیست با عدم پرداختی با این بازیکن آقای گل فصل گذشته لیگ برتر از دست استقلال برود.


"خراسان ورزشی" با عنوان "کار استقلال برای صعود پیچیده شد" به کار سخت استقلال برای صعود در گروه سه تیمی رقابت‌ها پرداخت، جایی که الشرطه عراق با پیروزی خود حالا به عنوان مدعی صعود شناخته می‌شود.


"ایران ورزشی" با عنوان"جذاب مثل یک هیچ" به پیروزی یک گله و مهم پرسپولیس در آسیا پرداخت، نتیجه‌ای که آنها را با توجه به شکست الدحیل به صدرنشین گروه بدل کرد و حالا آنها در سودای صعود به عنوان سرگروه هستند.


"شوت" با عنوان "علی منصور به دنبال دروازه‌بان استقلال" مدعی شد بعد از انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی تراکتور او در لیست خود دروازه‌بان استقلال را نوشته است، دروازه بانی که احتمالی منظور از آن حسین حسینی است.


"هواداران پرسپولیس" با عنوان"عادی سازی شکست" به دبل پیروزی پرسپولیس مقابل التعاون عربستان پرداخت، تیمی قبل از آغاز مجدد لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین گروه بود و پرسپولیس با پیروزی در بازی رفت و برگشت جانشین آنها در صدر جدول شد.


"صدای سپاهان" با عنوان "محرم نقاط ضعف سپاهان را شناسایی کرد " به شکست سپاهان در مصاف با النصر پرداخت، نتیجه‌ای که شاگردان محرم را به تیم سوم گروه بدل کرده و صعود آنها چیزی شبیه معجزه است.


"سبز سبزم" با عنوان "در ذوب آهن خواهم ماند" به اظهارات رحمان رضایی سرمربی فعلی ذوب آهن پرداخت، کسی که از روز انتخاب به عنوان سرمربی روزهای پر حاشیه‌ای را گذراند و حالا از ابقای خود در این جایگاه خبر می‌دهد.

کد خبر 444975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.