تهیه سند راهبردی هوشمندسازی زرین‌شهر

شهردار زرین شهر گفت: شهرداری زرین‌شهر گام‌های نخست دستیابی به شهرداری الکترونیک را با تهیه سند راهبردی و همچنین تآمین زیرساخت‌های موردنیاز این پروژه اثرگذار با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم محمدی در جمع مسئولان با بیان اینکه حرکت شهرداری به سمت ارائه خدمات به صورت الکترونیک گامی مؤثر در جهت افزایش رضایت مندی شهروندان بشمار می‌رود، اظهار کرد: پیشرفت تکنولوژی و حرکت شهرهای ایران به سمت تحقق شهر هوشمند، سبب شد شهرداری زرین‌شهر در دوره پنجم مدیریت شهری به سمت بهره‌مندی از راهکارهای مبتنی بر تکنولوژی که بخشی از تفکر ایجاد شهر هوشمند است گام بردارد.

وی با بیان اینکه امروزه شهرداری‌ها از لحاظ مدیریتی در برنامه ریزی با شرایط جدیدی روبرو هستند که قطعاً ادامه خدمت‌رسانی به شهروندان با استفاده از روش‌های سنتی امکان‌پذیر نخواهد بود، افزود: شهرداری زرین‌شهر در راستای ارائه خدمات شایسته به شهروندان دنبال یافتن راه حل مناسب در جهت برنامه‌ریزی مناسب با دقت و سرعت بیشتر در انجام امور محوله به شهرداری بود و بر همین اساس حرکت به سمت تحقق سیاست‌های شهر هوشمند در دستور کار قرار گرفت.

شهردار زرین‌شهر با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۳ پروژه هوشمندسازی شهرداری زرین‌شهر کلید زده شد اما به دلیل مشکلات اقتصادی اجرای این پروژه متوقف شد، تصریح کرد: شهرداری زرین‌شهر گام‌های نخست دستیابی به شهرداری الکترونیک را با تهیه سند راهبردی و همچنین تأمین زیرساخت‌های موردنیاز این پروژه اثرگذار با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برداشت.

محمدی ادامه داد: این اعتبار شامل تهیه سرورهای اطلاعاتی، ایجاد زیرساخت‌های شبکه‌های ارتباطی، تهیه یوپی‌اس و سوئیچ، خرید کابل و تجهیزات مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه ایجاد شهرداری الکترونیک گامی در جهت تسهیل روند اداری و کاهش تردد شهروندان و صرف زمان کمتر است، اضافه کرد: فاز دوم اجرای هوشمندسازی شهرداری زرین‌شهر نیز به مرحله اجرا رسیده و امیدواریم با تحقق این مهم در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا نیاز است تردد شهروندان برای حفظ سلامتی آنان در شهر و ادارات کاهش یابد بتوانیم خدمات شایسته را براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و بهره مندی از امکانات شهر هوشمند به آنان ارائه دهیم.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه ارائه خدمات شهرداری بر بسترهای الکترونیکی میزان رضایتمندی شهروندان را افزایش خواهد داد، خاطرنشان کرد: با توجه به پیدایش گروه‌های استارت‌آپ و تأثیرات مثبتی آنان بر روند تولید و نوآوری در تلاش هستیم از این ظرفیت نیز در شهرداری زرین‌شهر بهره مند شویم چراکه تحقق این مهم موجب بهره‌برداری بهتر از استعدادهای جوان و کشف خلاقیت‌های آنان خواهد شد و مسیر حرکت به سمت ایجاد شهر هوشمند نیز هموارتر می‌شود.

کد خبر 444969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    0 0
    با عرض سلام خدمت شهردار محترم زرین شهر جناب آقای محمدی شهرک مشاغل شهری بسیار جای خوب و مناسبی برای شغل های مزاحم شهری و غیره می باشد . اما موردی وجود دارد در این شهرک و شهرک را نازیبا و ممکن است آلودگی های خطرناکی در آنجا وجود داشته باشد وجود محلی که زباله های شهر در آنجا تفکیک میشوند و باعث آلودگی گسترده ای و بد جلوه کردن شهرک زیبای مشاغل شهری شده و خدایی ناکرده باعث انتقال بیماری کرونا به افراد زحمت کش شهرداری و کارگرانی که مشغول کار در شهرک اند میشود از جناب عالی تقاضا داریم که این مکان را به منطقه ای دیگر که رفت و آمد کمتری باشد انتقال دهید با تشکر از زحمات شما .
  • علی IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    0 0
    شهرداری الکترونیک پیش کش، زرین شهر خدمات شهرداری‌ از یه دهیاری کمتر وافتضاح هست. وباچرخی تو محله ها به راحتی میشه دید. بهتره اول این کارها جهت رفاه حال مردم انجام بشه بعد گول صرف ساختار شهرداری الکترونیک بشه که این کار حق الناس بوده و خدا از حق الناس وعده داده نمیگذره