توتونی: تا وقتی شانس برای صعود داریم تلاش خواهیم کرد

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بچه ها باید این موضوع را درک کنند که هنوز برای صعود از گروه شانس‌های کوچکی دارند.

به گزارش ایمنا، مجتبی توتونی پس از شکست در دیدار برگشت مقابل النصر عربستان، اظهار کرد: تا وقتی که حتی شانس کوچکی دارید، باید برای آن تلاش کنید. ما هنوز روی کاغذ برای صعود امید داریم. می‌دانیم کار خیلی سختی است ولی ناامید نیستیم. تلاش می‌کنیم بچه‌ها را از این شرایط روحی و روانی خارج کنیم.

وی ادامه داد: از شرایطی که برایمان به وجود آمده، با وجود نمایش خوبی که بچه‌ها داشتند، ناراحت هستیم ولی وظیفه ما این است که شرایط را برای بازی بعد مهیا کنیم. امیدواریم بتوانیم این کار را انجام بدهیم. بچه‌ها باید این موضوع را درک کنند که هنوز برای صعود از گروه شانس‌ها کوچکی دارند.

مربی سپاهان در مورد گل نشدن موقعیت‌ها در نیمه اول گفت: این مشکلی است که ما در دو بازی اخیر داشتیم. در زدن ضربه آخر به سمت دروازه دچار مشکل شدیم. البته اینکه یک تیم بتواند از خط دفاعی تیم النصر عبور و این همه موقعیت گل را در نیمه اول آماده کند، یک گام خوب و موفق است ولی در زدن ضربات نهایی دچار مشکل بودیم. شاید این نتیجه این است که ما بیشتر از یک ماه از شرایط مسابقه دور بودیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما کمی از شرایط مسابقه دور شدند و این مطمئناً روی عملکردشان اثر منفی می‌گذارد. اما جای امیدواری دارد که تیم ما روی تیم خوبی مانند النصر فشار زیادی می‌آورد و موقعیت‌های گل زیادی را فراهم می‌کند. این مساله ما را به روزهای آینده امیدوار می‌کند.

کد خبر 444948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.