می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم/ امیدوارم این تیم به فینال برسد

سرمربی پرسپولیس از شاگردانش بابت نمایش غرورانگیزی که برابر التعاون به نمایش گذاشتند، تشکر کرد.

به گزارش ایمنا، یحیی گل محمدی که با دستیابی به شش امتیاز سرنوشت ساز مقابل التعاون طی دو بازی اخیر، اکنون تیمش را صدرنشین گروه سوم می‌بیند، در ابتدای صحبت‌هایش در نشست خبری به تمجید از تلاش شاگردانش پرداخت: یحیی در ابتدای صحبت‌هایش با تمجید از تلاش شاگردانش گفت: خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. به هواداران تبریک می‌گویم و این برد را تقدیم آنها می‌کنیم. همچنین به بازیکنان تیم بابت تلاش مضاعفی که برای سه امتیاز داشتند تبریک می‌گویم و از تک تک آنها تشکر می‌کنم. در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و هم در فاز دفاعی توانستیم فضای حریف را بگیریم و فرصتی به آنها ندادیم.

وی ادامه داد: در فاز تهاجمی نیز، در زمانی که صاحب توپ بودیم هم در ضدحملات و انتقال خوب ظاهر شدیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برنده باشیم. بابت کسب سه امتیاز خوشحال هستیم اما هنوز صعودمان قطعی نیست و بازی‌های دیگری در پیش داریم و باید روی آنها تمرکز کنیم و انشاالله بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم.

گل محمدی درباره غیبت احمد نورالله‌ی در بازی امشب و همچنین عدم حضور بن عطیه در ترکیب الدحیل در تقابل بعدی با این حریف این‌طور توضیح داد: بازی‌ها فشرده است و به دو سه بازیکن استراحت دادیم. به این خاطر بود و یک تورنمنت سخت است با شرایط خاص خودش که هر سه روز باید بازی کنیم. نیاز به استراحت دادن بازیکنانمان داریم.

وی ادامه داد: از اینکه بن عطیه بازیکن تأثیرگذاری است شکی نیست اما ما با الدحیل بازی داریم که بازیکنان خوب زیادی دارد. ما به اینکه بن عطیه مقابل ما حاضر نیست فکر نمی‌کنیم و نگاه ما به کلیت مسابقه و این تقابل با الدحیل است.

سرمربی پرسپولیس در توضیح سوالی درباره شرایط متفاوت این تیم طی سال‌های اخیر در آسیا و اینکه بعد از حذف از دوره قبلی، اکنون صدرنشین هستند گفت: امسال فکر می‌کنم شرایط خاصی در فوتبال آسیا حاکم شده که دلیل آن بیماری کروناست. مجبور شدیم بدون حضور تماشاگران که بخش عمده قدرت ما به آنها و حضور پررنگ آنها در استادیوم آزادی برمی گردند. مسلماً اگر با تیم‌هایی که الان پیش رو داریم در آزادی بازی می‌کردیم شرایط کاملاً متفاوت می‌شد. چیزی که در سال ۲۰۱۸ (سال صعود پرسپولیس به فینال آسیا) مشخص بود این بود که در آن سال حمایت ویژه هواداران از تیم واقعاً فوق العاده بود و اصلی ترین دلیل صعود تیم و رسیدن به فینال حضور هواداران پرشور بود. امسال از این بخش از قدرت تیمی محروم هستیم. در هر صورت بازیکنان با تلاش مضاعف این مساله را جبران می‌کنند اما امسال هم اولین هدف مان این است که از گروه بالا برویم و در مراحل بعدی بازی‌های هماهنگ‌تری را انجام دهیم. با توجه به اینکه بازیکنان جدیدی به ما اضافه شدند در هر بازی هماهنگ‌تر خواهیم شد. امید زیادی به صعود داریم و امیدواریم در نهایت تیمی که به فینال می‌رود، تیم ما باشد.

منبع: ورزش ۳

کد خبر 444947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.