النصر ۲- سپاهان صفر / شاگردان محرم در آستانه حذف

تیم فوتبال سپاهان با شکست برابر النصر عربستان در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم گروه D لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های النصر عربستان و سپاهان ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر النصر به پایان رسید.

هفته چهارم گروه D لیگ قهرمانان آسیا

دیدار تیم‌های النصر عربستان و سپاهان

ورزشگاه: جاسم بن حمد (دوحه، قطر)

گل‌ها: عبدالله مادو (دقیقه ۳۲) و عبدالرزاق حمدالله (دقیقه ۴۲) برای النصر

اخطار: عبدالمجید الصلیهم (دقیقه ۶۱)، عبدالرحمن العبید (دقیقه ۷۱) از النصر- سروش رفیعی (دقیقه ۶۴)، امید نورافکن (دقیقه ۷۲) از سپاهان

النصر: برد جونز، سلطان الغنام، عبدالله مادو، عبدالرزاق حمدالله (۸۴- عبدالفتاح آدم)، عبدالرحمن العبید (۸۴- خمیس)، عبدالله الخیبری، مایکون پری را، عبدالمجید الصلیهم (۷۳- عبدالعزیز الدوساریگونزالو مارتینز (۷۳- آیمن یحیی)، خالد الغنام، عبدالفتاح عسیری (۶۱- محمد الدوساری)

سرمربی: روی ویتوریا

سپاهان: پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، رسول نویدکیا (۶۷- محمد کریمی)، سروش رفیعی، مهدی کیانی (۸۲- محسن مسلمان)، محمد محبی (۷۹- علیرضا دهقانی)، محسن الغسانی (۴۶- رضا میرزایی)، سجاد شهباززاده (۶۷- کی‌روس استنلی)

سرمربی: محرم نویدکیا

داور: تنتاشف ایلگیز از ازبکستان

شرح بازی:

سپاهان که برای زنده نگه داشتن امیدهای صعود خود نیاز به پیروزی برابر النصر داشت بازی را خوب آغاز کرد و با در اختیار داشتن توپ و میدان به خوبی حریف را تحت فشار گذاشت و چندین بار دروازه النصر را تهدید کرد. در سوی مقابل البته النصر که با ۳ امتیاز بازی قبل موقعیت خوبی در جدول پیدا کرده بود هوشمندانه عقب نشسته بود و چشم به تک حملات خود داشت.

سپاهان که نتوانسته بود در نیم ساعت ابتدایی بازی با وجود بازیسازی خوب و ایجاد موقعیت، به گل برسد در یک ربع پایانی نیمه نخست اسیر تیزهوشی و مهارت بازیکنان النصر در فاز هجومی شد و دو بار روی نبوغ بازیکنان النصر دروازه‌اش باز شد.

سپاهان که در نیمه نخست به طرز بدی بازی را واگذار کرده بود نیمه دوم را هم خوب آغاز نکرد و هیچ نشانی از سپاهانِ نیم ساعت ابتدای کار نداشت. سپاهان در نیمه دوم در موقعیت سازی ناکام بود و این النصر بود که با استفاده از بی نظمی سپاهان و شاید بی انگیزگی آنها بازی را در دست گرفت و با ارائه یک بازی برتر در نیمه دوم نتیجه را حفظ کرد و ۳ امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود اضافه کرد.

سپاهان با این شکست کار بسیار سختی برای صعود از گروه خواهد داشت و نیاز به پیروزی در دو بازی آینده دارد، به علاوه اینکه النصر در بازی بعد بتواند السد قطر را شکست دهد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (۳۲- النصر) - روی یک ضربه کرنر و دفع ناقص نورافکن توپ درون محوطه جریمه النصر در اختیار حمدالله قرار گرفت که پاس او در نهایت با ضربه فنی تک ضرب مادو تبدیل به گل شد.

۲-۰ (۴۲- النصر) - بازی ترکیبی و سریع بازیکنان النصر در نهایت با پاس در عمق سلطان الغنام برای حمدالله همراه شد که او هم بدون مکث ضربه محکمی زد و دروازه سپاهان را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۳- شوت پای چپی و کاتدار رسول نویدکیا با واکنش خوب برد جونز دفع شد.

دقیقه ۱۸- نفوذ سروش رفیعی درون محوطه جریمه النصر که با پشت سر گذاشتن چند مدافع النصر همراه بود در نهایت موجب تک به تک شدن با دروازه‌بان شد اما ضربه چیپ سروش روی طاق دروازه النصر نشست.

دقیقه ۲۳- شوت پای چپ محکم نورافکن را دروازه‌بان النصر به طرز ناقص برگشت داد.

دقیقه ۳۶- سانتر زمینی کوتاه اسماعیلی فر با ضربه شهباززاده همراه شد اما برد جونز به خوبی راه توپ را بست.

دقیقه ۴۰- ارسال محبی درون محوطه جریمه النصر را جونز روی خط دروازه النصر مهار کرد!

دقیقه ۴۰- الغانم درون محوطه جریمه سپاهان صاحب موقعیت شد اما ضربه او را پیام نیازمند با شیرجه‌ای مناسب دفع کرد.

دقیقه ۴۹- ضربه الغانم در موقعیتی تک به تک را پیام نیازمند به خوبی برگشت داد.

دقیقه ۵۸- شوت کات دار عسیری به طرز خطرناکی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷- توپ در موقعیتی تک به تک به حمدالله رسید اما او که قصد جا گذاشتن نیازمند را داشت توپ از پایش فاصله گرفت و به بیرون رفت.

بهترین بازیکن:

عبدالرزاق حمدالله با یک پاس گل و یک گل بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 444943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.