التعاون صفر - پرسپولیس یک/ راه صعود برای قرمزها هموار شد

پرسپولیس برای دومین بار، التعاون عربستان را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چهارمین بازی پرسپولیس در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا، برابر التعاون عربستان بود که از ساعت ۲۲:۳۰ امروز - ۲۸ شهریورماه - آغاز شد.

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

دیدار تیم‌های التعاون و پرسپولیس

ورزشگاه: اجوکیشن سیتی الریان

تماشاگر: -

گل‌ها: بشار رسن (پنالتی) (۴۸)

اخطار: احمد عسیری (۱۸)، سدریک آمیسی (۶۴)

اخراج:

التعاون: کاسیو دوس آنجوس، احمد عسیری، یاگو سانتوس، یاسین برناوی، حسن کادش، ریان الموسی، سدریک آمیسی، عبدالله الجوعی (۶۲- طاهر حسین)، فهد الرشیدی، عبدالمجید السواط (۲۶- ربیع سفیانی)،میشل دیوک

سرمربی: پاتریس کارترون

پرسپولیس تهران: حامد لک، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، بشار رسن (۸۷- امید عالیشاه)، احسان پهلوان (۹۱- احمد نورالله‌ی)، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر (۶۹- آرمان رمضانی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

داور: مهند قاسم

گزارش بازی:

پرسپولیس با توجه به پیروزی در دیدار رفت و نتایج دیگر گروه، امید به صدرنشینی با پیروزی در این دیدار داشت. این تیم از ابتدا نیز بازی را در اختیار گرفته و برتر از حریف بود؛ البته التعاون نیز در دقایقی از بازی، کنترل را در اختیار داشت. مهم‌ترین موقعیت نیمه اول، ضربه زیبای عیسی آل کثیر بود که به تیرک دروازه حریف برخورد کرد.

حمله‌های پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم بالاخره ثمر داد و با خطای پنالتی روی عیسی آل کثیر در دقیقه ۴۸، بشار رسن ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد. در ادامه پرسپولیس موقعیت‌های دیگری نیز داشت که ضربه رسن به تیرک دروازه حریف برخورد کرد. پرسپولیس در نهایت توانست با پیروزی در این دیدار، به صدر جدول گروه سوم صعود کند. این تیم در صورت پیروزی در دیدار بعدی خود برابر الدحیل، قطعاً به دیدار بعد صعود خواهد کرد.

کد خبر 444942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.