"دفاع مقدس" آینه تمام نمای مبارزه در جبهه اقتصادی است

امام جمعه بویین میاندشت گفت: در عرصه دفاع فرهنگی و اقتصادی کشور وظایف سنگینی بردوش داریم چون آنچه که سبب می‌شود گلوله‌های دشمن مدام به خطا برورد الگو برداری از دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن اسکندری امروز -جمعه ۲۸ شهریور- در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: اگر فرهنگ دفاع مقدس در کشور نهادینه شود در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی نیز موفق خواهیم بود، کشور دارای سرمایه و ذخایر انرژی فراوانی است اما به درستی از آن استفاده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: کشورهای غربی فکر می‌کنند جامعه را با رقص و پایکوبی می‌توان نشاط بخشید در صورتی که لجن زاری بیش نیست، اگر در یک مقایسه اهداف و آرمان کشورمان را با غربی‌ها مقایسه کنید متوجه خواهید شد که دینداری نشاط می‌آورد.

امام‌جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه امام تنها راه موفقیت کشور را حرکت در مسیر فرهنگ دفاع مقدس می‌دانست، با الگوگیری از دفاع مقدس شهر حلب سوریه مانند خرمشهر ایران آزاد شد، گفت: پس از جنگ تحمیلی در عرصه دفاع فرهنگی و اقتصادی کشور وظایف سنگین‌تری بر دوش داریم چون آنچه که سبب می‌شود گلوله‌های دشمن مدام به خطا برود الگو برداری از دفاع مقدس است.

اسکندری عنوان کرد: دشمنان به دنبال تغییر ایدئولوژی دین و مکتب ما هستند، قدرت کشور در هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد و اگر امروز در مسیر دفاع مقدس حرکت کنیم قطعاً دشمن شکست می‌خورد.

کد خبر 444896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.