دفاع مقدس، نماد ایستادگی ملت ایران است

امام جمعه دولت آباد گفت: دوران دفاع مقدس نمادی از مقاومت، ایستادگی و وحدت ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از برخوار حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ۳۱ شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس بوده و چهل سال از شروع جنگ تحمیلی که آغازگر آن حزب بعث عراق بود می‌گذرد.

وی گفت: صدام به تحریک دنیای استکبار و آمریکا جنگی را علیه ایران شروع کرد که هشت سال طول کشید و خرابی‌های زیادی بر جای گذاشت و تعدادی زیادی از مردم ایران را به شهادت رساند.

امام جمعه مرکز شهرستان برخوار افزود: جنگ تحمیلی خسارت‌های جبران ناپذیری برای کشور و ملت داشت ولی در عین حال برکات فراوانی هم داشت که از جمله آن برکات این است که مردم ایران ثابت کردند که با دست خالی ولی با وحدت و اتحاد، ولایت‌پذیری و توکل به خدا می‌توان بر مستکبران و زورگویان پیروز شد.

وی گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نه ارتش منسجم داشتیم و نه نیروی سپاه قوی، ولی یک تنه در مقابل دنیای کفر و زور ایستادیم و همان تجربه‌های دفاع مقدس سبب شد که تا الآن که ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد بتوانیم در مقابل نقشه‌های شوم آمریکا و ایادی او بایستیم.

محمود آبادی تصریح کرد: موقعیت کنونی مملکت در یک جنگ تمام عیار ترکیبی با دشمن است، از طرفی فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و از طرفی بمباران رسانه‌ای که با تمام توان از ظرفیت فضای مجازی و ماهواره‌ها و تحریک همسایه‌های عرب برای دشمنی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه نشان دهنده جنگ است.

وی گفت: باید همچون ۴۱ سال گذشته وحدت و اتحاد، ولایت پذیری و توکل به خدا داشته باشیم تا بتوانیم در این جنگ هم پیروز شویم.

امام جمعه مرکز شهرستان برخوار اظهار کرد: ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده، تحریم‌های تسلیحاتی ایران را برمی‌گرداند که این اقدام خلاف برجام است و اصولاً کسی که توافق نامه را پاره می‌کند دیگر از آن بیرون رفته است و نمی‌تواند به یک بند آن هم عمل کند.

وی گفت: از مسئولان آمریکا انتظاری نیست چون جنایت کار و خبیث هستند و آنچه مهم است اقدام متقابل ایران است که باید محکم در مقابل آن ایستادگی کنند.

محمود آبادی افزود: اگر ایران از تمامی تعهدات هسته‌ای خارج شود آنها وحشت می‌کنند که مکانیزم ماشه را فعال کنند و تحریم‌ها را برمی‌دارند به همین جهت مجلس باید دولت را الزام به چنین اقدامی کند که آنها نتوانند فشار بیاورند.

خطیب جمعه دولت آباد در پایان سوم صفر سالروز شهادت حضرت رقیه (س) را تسلیت گفت و این کودک خردسال را یکی از نشان‌های مظلومیت اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در کربلا نامید.

کد خبر 444880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.