جهانبخش: توانایی‌هایم را در برایتون ثابت می‌کنم

هافبک ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس گفت: می‌خواهم ثابت کنم توانایی های زیادی دارم؛ در این فصل با تمام وجودم کار می‌کنم تا جایگاه ثابتی در ترکیب برایتون داشته باشم.

به گزارش ایمنا، علیرضا جهانبخش پس از درخشش در مرحله دوم جام اتحادیه فوتبال انگلیس مقابل پورتموث، در مصاحبه با سایت باشگاه برایتون به گلزنی خود در این بازی اشاره و اظهار کرد: وقتی توپ را در اختیار گرفتم سعی کردم به خط حمله ملحق شوم. با توپ به طرف ویکتور رفتم البته می‌دانستم در سمت چپ فضای زیادی برای شوت زنی دارم. من همین کار را کردم و توپ داخل دروازه رفت.

وی افزود: در بازی عملکرد درخشانی داشتیم و بازیکنان جوان برایتون عالی کار کردند. در این بازی خیلی خوب می‌دانستیم باید بازی را کنترل کنیم و برای خودمان موقعیت سازی کنیم. در نیمه اول بازی بدون شک تیم برتر میدان بودیم. از اینکه در این بازی گلزنی کردم و پاس گل دادم خوشحالم.

هافبک ایرانی برایتون ادامه داد: من همیشه تلاش می‌کنم تا عملکردم روز به روز بهتر شود. در فصل اول حضور در برایتون تلاش کردم تا با فضای جدید هماهنگ شوم. فصل گذشته چیزهای زیادی یاد گرفتم و می‌خواهم ثابت کنم توانایی‌های زیادی دارم. در این فصل با تمام وجودم کار می‌کنم تا جایگاه ثابتی در ترکیب برایتون داشته باشم.

کد خبر 444875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.