مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت اخیر اصفهان+ عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت اخیر در اصفهان را تشریح کرد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه سقوط مرد تبعه افغانستان در چاه، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۵ و ۵۳ دقیقه روز گذشته (پنجشنبه) به مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان اعلام شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه مرد تبعه افغانستان در چاه شش متری در پل شهید مفتح سقوط کرد که این حادثه بلافاصله به آتش نشانی اعلام شد.

سخنگوی با بیان اینکه آتش نشانان از ایستگاه سه برای پوشش امدادی به محل حادثه اعزام شدند، اضافه کرد: با تلاش آتش نشانان فرد حادثه دیده به طور زنده از چاه خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی در خصوص حادثه تصادف خودرو پژو پارس در خیابان پروین اعتصامی اصفهان افزود: این حادثه در ساعت ۲۲ و ۳۶ دقیقه شب گذشته (پنجشنبه) به مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان اعلام شد.

کاوه آهنگران با بیان اینکه آتش نشانان از ایستگاه شش به محل این حادثه اعزام شدند، ادامه داد: با تلاش آتش نشانان خانم ۲۲ ساله که در خودرو محبوس شده بود، با کمترین صدمه از خودرو خارج و محل ایمن سازی شد.

کد خبر 444864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند اصفهانی IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
    0 0
    از پلیس محترم راهور عاجزانه خواهشمندیم قدری با رفتارهای پرخطر ترافیکی برخورد جدی داشته باشد. با تشکر از ایمنا بابت اطلاع رسانی