کلنگ احداث ۱۴ واحد آموزشی‌ در فریدون‌شهر بر زمین زده شد

اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان به دنبال اجرای طرح آجر به آجر، کلنگ احداث ۱۴ واحد آموزشی و پرورشی را در شهرستان فریدونشهر بر زمین زد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان، آئین کلنگ زنی عملیات احداث ۱۴ آموزشگاه با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان، سید مهدی میربد مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی و محلی در شهرستان فریدونشهر برگزار شد.

این پروژه‌ها در راستای اجرایی شدن بسته تحولی آجر به آجر و جمع‌آوری مدارس کانکسی و سنگی در این شهرستان اجرا می‌شود.

مدرسه شش کلاسه دارالقرآن، دبستان یک کلاسه روستای بندر، حذف و جمع‌آوری مدارس کانکسی روستاهای وزوه، حیران، کاهگان و وستگان و ساخت آموزشگاه‌های یک کلاسه و دو کلاسه در این محلات و همچنین حذف و جمع‌آوری آموزشگاه‌های سنگی روستاهای بهرام آباد، مسیر، خسرو آباد، دهنو و تنگستان و ساخت مدارس سه کلاسه، دو کلاسه و یک کلاسه در این روستاها از جمله این پروژه‌هاست که تا خردادماه سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین به همت مجمع خیرین مدرسه ساز و با کمک‌های مردمی در طرح بسته تحولی آجر به آجر، ساخت یک مدرسه دیگر در این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 444835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.