سقوط یک دستگاه پراید در کانال آب در رشت

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، از آتش سوزی یک دستگاه خودروی تاکسی درون شهری و سوختگی راننده و سقوط خودروی سواری پراید به داخل کانال آب و مصدومیت دو تن از سرنشینان آن در این شهر خبر داد.

محمد علیزاده، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه آتش سوزی خودروی سواری تاکسی به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله شش آتش نشان به همراه دو خودروی اطفایی به محل حادثه واقع در خیابان بیستون مقابل پاساژ بیستون اعزام شدند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، عنوان کرد: راننده در لحظه آتش سوزی خودرو به دلیل داشتن ترس و دلهره به اشتباه باک کوچک بنزین را به جای آب بر روی آتش ریخته بود و متأسفانه این کار او باعث شعله‌ور شدن شدید خودرو و سوختگی راننده ۵۶ ساله آن از ناحیه دست، صورت و بالاتنه شده است.

علیزاده گفت: آتش سوزی با همکاری رانندگان و شهروندان حاضر در صحنه حادثه با چند دستگاه خاموش کننده دستی کنترل شد و آتش نشانان نیز سریع نسبت به مهار آتش و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

سقوط خودرو در کانال آب، در رشت دو مصدوم برجای گذشت

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت ادامه داد: امروز حادثه سقوط یک دستگاه خودروی سواری پراید به کانال آب، به این سازمان اطلاع داده شد.

علیزاده افزود: پنج آتش نشان به همراه یک دستگاه خودروی آتش نشانی به محل حادثه واقع در جاده پیربازار اعزام شدند.

وی اظهار کرد: سقوط خودروی پراید به داخل کانال باعث مصدومیت دو تن از سرنشین آن شده بود. که آتش نشانان بلافاصله نسبت به ایمن سازی محل حادثه و انتقال مصدومان به مکان امن اقدام کردند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت عنوان کرد: هر دو مصدوم که به شدت از ناحیه دست، پا و لگن دچار مصدومیت شده بودند، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی آتش‌نشان و ۷۶ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۱۴ ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 444830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.