کومان: سوارز در بارسا بماند از تیم کنار گذاشته نمی‌شود

سرمربی هلندی بارسا چندی پیش به مهاجم اروگوئه‌ای خود گفت که تیم جدیدی پیدا کند، اما حالا می‌گوید اگر این بازیکن در تیمش بماند، به‌طور کامل کنار گذاشته نمی‌شود و همچنان ممکن است فرصت بازی پیدا کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، کنار گذاشته شدن سوارز توسط کومان باعث شد تا این بازیکن این روزها به دنبال باشگاه جایگزین باشد اما کومان اصرار دارد سوارز در صورت ماندن در بارسا نیمکت نشین دائم نخواهد بود.

پس از اخراج کیکه ستین و روی کار آمدن رونالد کومان، این سرمربی به مهاجم باسابقه بارسا یعنی سوارز اعلام کرد که به او نیازی ندارد و وی در صورت تمایل برای حضور دائم در ترکیب اصلی باید به دنبال تیم دیگری باشد.

البته مشکلات متعددی از جمله مسائل مالی و اقامت در ایتالیا شاید باعث شود که پیوستن سوارز به یوونتوس کاملاً منتفی شود. بازیکنی که تنها مهره‌ای نیست که کومان روی آن حساب زیادی باز نکرده.

البته رونالد کومان در مصاحبه خود پس از بازی برابر خیرونا گفته است که در صورت ماندن سوارز در بارسا، این مربی از او استفاده خواهد کرد و این‌طور نیست که سوارز به طور کامل از تیم کنار گذاشته شود و فرصت بازی پیدا نکند.

کومان اصرار دارد که بازیکنانی همچون سوارز و کوتینیو در صورت ماندن در بارسلونا با توجه به انگیزه بالای تیمی می‌توانند تأثیر گذار باشند و در فصل آتی به کمک سایر ستارگان بارسلونا بیایند.

این که واقعاً تکلیف سوارز در بارسلونا چه خواهد شد، اصلاً مشخص نیست. او علی‌رغم سنش بازیکن قابلی است و باشگاه‌های متعددی می‌توانند از تجربه و توانمندی بالای او در امر گلزنی استفاده کنند. تصمیم سوارز برای ماندن در بارسا تصمیم سختی است، تصمیمی که کومان درباره آن اصرار دارد باعث کنار زده شدن سوارز از تیم نمی‌شود.

کد خبر 444823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.